تاریخ انتشار۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 182764
جامعه اهل بیت دانشگاه سواز لندن برگزار می کند؛

از شارلی ابدو تا چپل هیل، اسلام و آزادی بیان

تنا-لندن
توطئه گروه های تکفیری دولتها و رسانه های ضداسلامی برای افزایش اسلام هراسی، نتیجه نداده و اکنون جلسات مسلمانان و غیرمسلمان مخالف اسلام ستیزی در انگلیس، باشکوه تر برگزار می شود.
از شارلی ابدو تا چپل هیل، اسلام و آزادی بیان

به گزارش خبرنگار تقریب (تنا) از انگلیس، نشست جامعه اهل بیت دانشگاه سواز (SOAS) در لندن، با موضوع: از شارلی ابدو تا چپل هیل، اسلام و آزادی بیان (Charlie Hebdo to Chapel Hill, Islam & Free Speech)، فردا چهارشنبه در لندن برگزار می شود.

دراین نشست قرار است دکتر سید عمار نخجوانی از شخصیتهای بانفوذ انگلیس درباره مسئولیتهای آزادی بیان، گسترش اسلام هراسی و چگونگی واکنش اسلام و مسلمانان به این پدیده، به ویژه پس از حوادث اخیر پاریس و آینده مسلمانان در جامعه غرب، سخنرانی کند.

توطئه های گروه های تکفیری و دولت ها و رسانه های ضد اسلام به منظور افزایش اسلام هراسی، نتیجه عکس داده است و اکنون نشست های مسلمانان و غیر مسلمان مخالف با اسلام ستیزی در انگلیس، با جمعیت و شکوه بیشتری برگزار می شود.

به گفته خبرنگار تقریب درلندن درپی دعوت از مردم برای شرکت در این نشست بلیت مراسم سه دقیقه پس از بازشدن صفحه فروش بلیت رزرو شد و مسئولان برگزار کننده مراسم مجبور شدند به علت استقبال بیش از حد علاقه مندان؛ محل بزرگتری برای این نشست تدارک ببینند.

جلسات جامعه اهل بیت (ع) در انگلیس، اگرچه با نام اهل بیت پیامبر اسلام برگزار می شود اما  اختصاص به شیعیان ندارد و معمولا اهل سنت و حتی غیرمسلمانان نیز شرکت می کنند.
https://taghribnews.com/vdcfv0dyjw6dcea.igiw.html
مرجع : خبرنگار تنا- لندن
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی