تاریخ انتشار۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : 172765
شیخ نعیم قاسم:

گروه های تکفیری ضربه سختی درلبنان خوردند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: گروه های تکفیری ضربه سختی در این کشور خوردند.
گروه های تکفیری ضربه سختی درلبنان خوردند
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از المنار، "شیخ نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم عزاداری ششمین روز ماه محرم الحرام که در منطقه تحویطه الغدیر برگزار شد، اظهار داشت: بعضی طرف ها در لبنان باید در محاسبات خود تجدیدنظر کنند و به دنبال عملی شدن منافع ملی کشور باشند.

وی افزود: برای دستیابی به راه حل در لبنان نباید منتظر حل بحران ها در منطقه یا توافق منطقه ای باشیم.

شیخ نعیم قاسم افزود: همه درک کردند که کشور با خطر تکفیریها روبرو است. اما به لطف هوشیاری رهبران عاقل و باهوش که خطر تکفیریها را تبیین کردند، ضربه سختی به این گروه ها وارد شد.

معاون دبیر کل حزب الله گفت: ارتش و سازمان های امنیتی لبنان بر حفظ آشتی ملی و همزیستی در کشور و کنترل اوضاع اصرار دارند.

وی، حل مشکلات داخلی لبنان را تنها با همکاری همه گروه‌های لبنانی ممکن دانست و گفت: وقت آن رسیده است که همه از خطر جدی تکفیری‌ها برای لبنان آگاه شوند. بخش عظیمی از این تهدید با هوشیاری ارتش از بین رفت اما تکفیری‌ها همچنان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: اندیشه‌های تکفیری اندیشه‌هایی شیطانی است که سنخیتی با انسانیت و اسلام نداشته و پیامدهای اقدامات تکفیری امروز برای همگان روشن شده است.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت اسلامی به دنبال حل بحران لبنان به دور از دخالت کشورهای خارجی است، گفت: مربوط دانستن حضور نظامی حزب الله در سوریه با تحرکات تکفیری در خاک لبنان به هیچ وجه صحیح نیست، زیرا حزب الله بیش از سایر جریان‌های سیاسی نسبت به این تهدید هشدار داد و به مبارزه با آن پرداخت.
https://taghribnews.com/vdcfv0dytw6deea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی