تاریخ انتشار۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 285364
یک روحانی اهل سنت:

​آمریکا و رژیم صهیونیستی تروریست پرور هستند

تنا - استان آذربایجان غربی
یک روحانی اهل سنت بوکان گفت: رئیس جمهور آمریکا، ایران را تروریست نامیده است در حالیکه آمریکا و رژیم صهیونیستی تروریست پرور هستند.
​آمریکا و رژیم صهیونیستی تروریست پرور هستند
ماموستا محمد محمودی منبر در در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در ارومیه اظهار داشت: تروریست واقعی آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان این کشورها هستند به طوری که تروریست‌ها را تربیت و صادر می‌کنند و به جان مسلمانان در عراق، سوریه و جهان اسلام می اندازند.

امام جماعت مسجد امام حسین بوکان افزود: مردم ایران با توکل به خدای یکتا، تحت امر مقام معظم رهبری و قدرت نظامی که کشورمان دارد در مقابل هر گونه حرکت آمریکایی خواهند ایستاد و جواب دندان شکن به دشمنان خواهند داد.

این روحانی اهل سنت اضافه کرد: در حج امسال نیاز مسلمانان جهان برای اتحاد و انسجام و بیزاری آنها از کفر و سردمداران کفر ملموس بود مگر عده ای معدود از پیروان نظام استکباری.

محمودی منبر تصریح کرد: باید از قرآن و سیره پیامبر پیروی کنیم و به اتحاد و همبستگی روی آوریم و از آنچه موجب اختلاف و تشتت است پرهیز کنیم.

وی ادامه داد: عمل کردن به سیره پیامبر (ص) و پیروی از دستورات قرآن کریم راهکار عملی وحدت بین مسلمانان است.

این روحانی اهل سنت خاطرنشان کرد: اگر این قدرت اجتماعی مسلمانان (وحدت و اتحاد) پابرجا باشد امت اسلام به عنوان نخستین قدرت جهان محسوب می شود.

وی با بیان این که دشمنان به این نتیجه رسیده اند که باید ما را از درون متلاشی کنند، افزود: آنها در این راستا تمام تلاش و سرمایه گذاری خود را بر محور اختلاف افکنی بین اقوام و مذاهب معطوف کرده اند لذا باید هوشیار بود.
https://taghribnews.com/vdcfvtd0jw6dcma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی