تاریخ انتشار۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 276265

ترور دو نیروی غیر مسلح بسیج مردمی به دست داعش

در پی کشته شدن ۲ نیروی بسیج مردمی عراق در استان بابل به دست عناصر نفوذی داعش، موجی از تنش در این منطقه به وجود آمده است.
ترور دو نیروی غیر مسلح بسیج مردمی به دست داعش
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) هیأت «الحشد الشعبی» در استان بابل عراق اعلام کرد که طی عملیات نفوذ تکفیری‌های داعش به منطقه «جرف الصخر» که پس از آزادی از دست داعش به «جرف النصر» تغییر نام پیدا کرده بود، دو نفر از نیروهای این هیأت کشته شدند.

"حسن فدعم الجنایی" مدیر این هیأت در بیانیه‌ای، اعلام کرد: عناصر داعش در عصر روز جمعه وارد منطقه «الفاضلیة» در شمال شهرستان جرف‌النصر شدند و این در حالی بود که شماری از نیروهای الحشد الشعبی در حال گشت‌زنی در یکی از روستاهای آزادشده در این شهرستان بودند و مسلح نبودند.

 وی افزود: این نیروها، ناگهان متوجه تیراندازی شدید به طرف خود شدند که در این میان نیروهای الحشد کشته شدند و پیکرهای هر دو به پزشکی قانونی انتقال یافته است و تدابیر امنیتی شدیدی در منطقه برقرار شده است.

از سوی دیگر، پایگاه خبری "العربی الجدید" نیز نوشت: در پی این حمله تروریستی، تدابیر امنیتی شدیدی در چند روستای این منطقه برقرار شده است و نیروهای الحشد الشعبی، تاکنون ده‌ها شهروند عراقی مظنون را دستگیر کرده‌اند و همین مسأله باعث ایجاد تنش در منطقه شده است.
 
https://taghribnews.com/vdcfvvd0tw6de0a.igiw.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی