تاریخ انتشار۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : 180360

محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) از سوی مدارس اهل سنت استان بوشهر

در پی اهانت نشریه فرانسوی و درج کاریکاتور موهن از پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص)، مدیران مدارس علوم دینی اهل سنت استان بوشهر در بیانیه ای، این اقدام موهن را محکوم کردند.
محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) از سوی مدارس اهل سنت استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مدیران مدارس علوم دینی اهل سنت استان بوشهر در بیانیه خود تأکید کردند: دشمنان قسم خورده اسلام هر روز با ترفندهایی تازه وارد میدان مبارزه می شوند تا بتوانند پیوند عمیق مسلمانان را با پیامبر محبوبشان بگسلند یاحداقل آن را تضعیف نمایند؛ زیرا دریافته اند که با پیروی از حضرت محمد مصطفی (ص) نقشه های شیطانی آنها نقش برآب می شود و اوست که این امت را با هم هم‌نوا و هم‌صدا کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: جادارد که همه انسان های جهان برخود ببالند که در نوع آنها انسانی مایه افتخار و سربلندی انسانیت پیدا شده است. کاش همه انسان ها این عطیه سترگ الهی را قدر می دانستند و بر وجودش افتخار می نمودند اما کوردلان نه تنها خود را مدیون اخلاق وکردار و رفتار پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) نمی دانند بلکه با الهام از ابلیس لعین، با انتشار کاریکاتورهای موهن در مجله فرانسوی شارلی ابدو که در کشور فرانسه از طرف معاندین و دشمنان اسلام چاپ شده است، به ساحت مقدس ومبارک نبی رحمت (ص) اهانت نموده و قلب امت اسلامی را جریحه دار نموده است.

مدیران مدارس اهل سنت بوشهر در پایان تأکید کردند: دشمنان بدانند که با این حرکات زشت وذلت بار و زبون، ذره ای نقص و خدشه به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) نمی رسانند لذا ما جامعه مدیران و اساتید و ناظرین و طلاب مجتمع دینی امام شافعی (رحمه الله) کنگان این اعمال زشت و حمله مذبوحانه و بی شرمانه و فاجعه ضد انسانی را به شدت محکوم می کنیم و به آنها اعلام می نماییم که تحریک این غیرت ضمن این که مسلمانان را بیدار و متحد می گرداند در خرمن دشمنان نیز آتش خواهد زد وآنها خوار وذلیل خواهند شد.
https://taghribnews.com/vdcfvxdyxw6dcma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی