تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : 272601

راهپیمایی دشمن شکن مردم کردستان در روز جهانی قدس

مردم روزه دار کردستانی پیش از ظهر امروز در اجتماعی گسترده و با پیمودن مسیرهای تعیین شده برای راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر اتحاد و انسجام خویش را در برابر دشمنان اسلام به نمایش گذاشتند و حمایت خود را از آرمان های مردم فلسطین اعلام کردند.
راهپیمایی دشمن شکن مردم کردستان در روز جهانی قدس
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، شهرهای مختلف کردستان در بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان شاهد حضور گسترده زنان و مردان و جوانان و نوجوانان کردستانی بود که با حمل پارچه نوشته ها و دست نوشته هایی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم می کرد.

راهپیمایی امسال مردم کردستان در جمعه آخر ماه رمضان دارای ویژگی های دیگری هم بود که می توان به حمل ماکت های موشک ذوالفقار توسط راهپیمایی کنندگان و پوشیدن لباس کردی توسط بسیاری از جوانان حاضر در این حماسه آفرینی اشاره کرد که همگی این موارد را می توان نمادی از همبستگی کردستانی های مرزدار با هموطنانشان و اتحاد ناگسستنی آنان قلمداد کرد.


مردم روزه دار و انقلابی سنندج نیز تجمع اولیه خویش را از میدان آزادی این شهر شروع کردند و پس از طی نمودن مسیر خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام خمینی(ره) در جنب مسجد جامع این شهر تجمع پایانی و قرائت بیانیه حمایت از آرمان های مردم فلسطین را عملیاتی کردند و بار دیگر اتحاد بین اقوام و مذاهب اسلامی در کشور را به جهانیان نشان دادند.
 
https://taghribnews.com/vdcfx0d0yw6deva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی