تاریخ انتشار۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 209106
ريیس اسبق مجلس العلمای اندونزی:

ایران محور وحدت امت اسلامی در جهان است

عمر شهاب در ديدار حجت‌الاسلام زمانی، معاون بین‌الملل حوزه علميه قم و مصباحی‌مقدم، ريیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ایران محور وحدت امت اسلامی در جهان است.
ایران محور وحدت امت اسلامی در جهان است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این دیدار ريیس اسبق مجلس العلمای اندونزی، گفت: در اندونزی حفظ اسلام مهم است و سیاست ما به گونه‌ای است که به هیچ عنوان با مخالفین وارد دعوا و نزاع نمی‌شویم.
 
عمر شهاب همچنين گفت: حتی به برخی کشورهای عربی که در این بسیار ضد اسلام راستین تلاش می‌کنند، ناسزا نمی‌گوییم؛ چرا که نباید از هم دور شویم.
 
وی گفت: ما هیچگاه ادعا نمی‌کنیم که فقط خود بر حق هستیم و دیگران باطل‌اند. باید مطالب را پیگیری کنیم و بر اساس واقعیات سخن بگوییم.
 
عمر شهاب در ادامه گفت: کسانی که ضد مذاهب سخن می‌گویند، بی اطلاعند و در حقیقت نمی‌دانند که چه اتفاقی افتاده و یا سخن آنها چیست.
 
وی تأكيد كرد: ایران محور وحدت امت اسلامی در جهان است و ما آمادگی داریم به عنوان محور، فعالیت وحدتی و تقریبی انجام دهیم و جهلی را که بیشتر مردم دارند از بین ببریم و اطلاعات آنها نسبت به تشیع را گسترش دهیم.
 
 
دراین دیدار همچنين حجت‌الاسلام زمانی معاون بین‌الملل حوزه علمیه قم نیز در سخنانی ضمن آرزوی سلامت برای عمر شهاب گفت: راه جمهوری اسلامی، روشن است و با صدای رسا نیز این موضوع را اعلام می‌کنیم.
 
حجت‌الاسلام زمانی همچنين از وضعیت علمی حوزه علمیه قم گزارش داد و از طرف مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به طور رسمی از استاد عمر شهاب برای حضور در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی دعوت كرد.
 
https://taghribnews.com/vdcfx1d0vw6dxya.igiw.html
مرجع : روابط عمومی سازمان فرهنگ
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی