تاریخ انتشار۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 275806

اعطای نشان افتخار وحدت اسلامی تجمع علمای مسلمان لبنان به عضو مجلس خبرگان رهبری

تجمع علمای مسلمان لبنان در مراسمی از آیت الله رضا رمضانی عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس مرکز اسلامی هامبورگ در ساختمان این تجمع در منطقه حاره حریک بیروت تجلیل کرد.
اعطای نشان افتخار وحدت اسلامی تجمع علمای مسلمان لبنان به عضو مجلس خبرگان رهبری
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، این مراسم با حضور حجت الاسلام شیخ حسان عبدالله رییس شورای اداری و شیخ احمد الزین از علمای اهل تسنن و رییس هیأت امنای تجمع علمای مسلمان برگزار شد.
 
در پیامی که بدین مناسبت صادر شد، آمده است: در این مراسم به بررسی اوضاع مسلمانان در غرب و چگونگی مواجهه با گسترش تکفیر میان جوانان این کشورها پرداخته و بر لزوم گسترش بیداری اسلامی و تمرکز بر تبیین اسلام اصیل محمدی و مبارزه با فتنه میان مسلمانان تأکید شد.
 
تجمع علمای مسلمان افزود: مسلمانان ساکن اروپا باید با روحیه شهروندی در این کشورها همراه باشند و با عدم انجام اقدامات غیرقانونی، چهره روشنی از اسلام را بر اساس روابط مطلوب با ساکن این جوامع ارائه دهند.
 
حجت الاسلام حسان عبدالله نیز در این مراسم به تبیین برنامه های تجمع علمای مسلمان پرداخت و گفت: این تجمع بر اساس حمایت از مقاومت اسلامی لبنان برای آزادی کامل این کشور از لوث اشغالگران، حمایت از مقاومت فلسطین تا آزادی کامل این سرزمین مقدس، دعوت به وحدت اسلامی به ویژه وحدت شیعه و سنی، دعوت ملی میان همه گروه های لبنانی و وحدت مواضع لبنانی ها در نبرد با دشمن صهیونیستی و تکفیری فعالیت می کند.
 
آیت الله رمضانی نیز به بیان فعالیت های مرکز اسلامی هامبورگ خصوصا دعوت به وحدت مسلمانان و تمرکز آنان بر نبرد با دشمن صهیونیستی به عنوان دشمن اول امت اسلامی پرداخت.
 
در پایان مراسم نیز نشان افتخار در زمینه تلاش برای اعتلای اسلام و دعوت به وحدت اسلامی از سوی تجمع علمای مسلمان به آیت الله رمضانی تقدیم شد.
 
https://taghribnews.com/vdcfxtd0vw6deca.igiw.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی