تاریخ انتشار۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 185707
روزنامه گاردین نوشت؛

راه حل های احتمالی برون رفت از بحران سوریه؟

تنا- لندن
گاردین نوشت در این بحران، داعش همراه جنگجویان خارجی، پا گرفت و سوریه را قتلگاه خبرنگاران کرد.
راه حل های احتمالی برون رفت از بحران سوریه؟

روزنامه گاردین پس از گذشت چهارسال از بحران سوریه، از خوانندگانش خواست تا به صورت زنده، راه حل های احتمالی برای رفع این بحران را با کارشناسان این روزنامه در میان بگذارند.
به گزارش خبرنگار تقریب(تنا) از لندن، روزنامه گاردین این هفته ازطریق کارسناسان امور خاورمیانه همچون ریم ترکمانی (Rim Turkmani)، الیوت هیگینز (Eliot Higgins) و ملیسا فلمینگ (Melissa Fleming)،  به صورت زنده، به پرسش های خوانندگان این روزنامه درباره راه حل های بحران سوریه پاسخ داد.
روزنامه گاردین نوشت چهارسال جنگ داخلی در سوریه، بیش از دویست هزار کشته و نه میلیون آواره برجای گذاشته و 
سه میلیون و 800 هزار آواره سوری را به عنوان پناهنده به کشورهای همسایه کشانده است.
گاردین نوشت در این بحران، داعش با همراهی جنگجویان خارجی، پاگرفت و سوریه را قتلگاه خبرنگاران کرد. به نوشته گاردین، گروه کارشناسان این روزنامه ازطریق اینترنت به سؤالات پاسخ دادند و با مخاطبان گفتگو کردند.

ریم ترکمانی، از پژوهشگران دانشگاه مدرسه اقتصادی لندن (LSE) و از بنیانگذاران ائتلاف مدنی سوریه (Syrian Civil Coalition) و سازمان مدنی (Madani Organisation) است که سازمانی خیریه است و به نقش جامعه مدنی در سوریه نوین می پردازد.
الیوت هیگینز، خبرنگاری است که نوع سلاح های مورد استفاده در جنگ سوریه را رصد می کند و درباره سوریه، مقالات فراوانی در گاردین نوشته است.
ملیسا فلمینگ، سخنگوی ارشد کمیسیونر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان ( United Nations High Commissioner for Refugees (UNHCR) ) است.
از علاقه مندان به این موضوع خواسته شده بود تا از طریق توئیتر، پرسش های خود را ارسال و پاسخ هایشان را به صورت زنده، دریافت کنند.

 
https://taghribnews.com/vdcfxtdyew6dcea.igiw.html
مرجع : روزنامه گاردین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی