تاریخ انتشار۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 256807

مواضع حزب الله در قبال آل سعود ثابت است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید بر اینکه مواضع این حزب در قبال آل سعود ثابت است، سفر رییس جمهور این کشور به عربستان را طبیعی توصیف کرد.
مواضع حزب الله در قبال آل سعود ثابت است
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار جمعی از جوانان این کشور، درباره سفر رییس جمهور به عربستان گفت: طبیعی است که رییس جمهور در ابتدای فعالیت به زیارت کشورهای مختلف بپردازد و این مساله با کشور عربستان آغاز شده است. برخی می گویند سفر رییس جمهور یک ضربه قوی برای حزب الله بود اما اعتقاد داریم که عدم گسترش روابط لبنان با همه کشورها به جز رژیم صهیونیستی غیرطبیعی به شمار می آید.
وی افزود: رییس جمهور به عنوان ملوان کشتی حق دارد به کشورهای مختلف سفر کند و مطمئنا در این سفرها به دنبال مصالح کشور خواهد بود.
عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: مواضع ما در قبال سیاست های غلط عربستان ثابت است و باز هم تأکید می کنیم که آل سعود در حال ارتکاب اقدامات شنیع بوده و شیوه بسیار نادرستی را در پیش گرفته است.
شیخ نعیم قاسم ادامه داد: این مواضع ربطی به گسترش روابط با عربستان و سایر کشورهای عربی و خارجی ندارد چرا که کشور به اقدامات مشترک در زمینه اقتصادی و سیاسی نیاز دارد.
وی تأکید کرد که بر همگان ثابت شده است که مواضع حزب الله و جبهه مقاومت ضد صهیونیستی و تکفیری و توطئه بین المللی علیه لبنان و سوریه و منطقه کاملا صحیح بوده و مصالح لبنان و لبنانی ها را در برداشته است.
معاون دبیرکل حزب الله خاطرنشان ساخت: اگر دخالت حزب الله در سوریه نبود تکفیری ها در سراسر لبنان به انفجار و قتل می پرداختند اما دست آنان در لبنان به دلیل نبرد حزب الله در سوریه و تحمل شکست های متوالی کوتاه شد.
وی همچنین از عملکرد ارتش و نیروهای امنیتی لبنان در برابر تروریست ها تقدیر کرد و اظهار داشت که همگان باید برای موفقیت دولت جدید و تصویب قانون انتخاباتی تلاش کنند.
https://taghribnews.com/vdcfxvd0ew6dtca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی