تاریخ انتشار۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 236700
رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس؛

درسایه تفرقه دنیای اسلام از مسیر آ‌رمان آزادی فلسطین فاصله گرفته‌ایم / راهی جز وحدت نداریم

پیام مردم مسلمان ایران در سراسر کشور در روز جهانی قدس این است که ملت فلسطین تنها نیستند. برای دستیابی به آرمان فلسطین راهی جز وحدت مسلمانان و خط مقاومت و جهاد و مبارزه با گروه‌های ترویستی و تکفیری نداریم.
درسایه تفرقه دنیای اسلام از مسیر آ‌رمان آزادی فلسطین فاصله گرفته‌ایم /  راهی جز وحدت نداریم
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در مراسم روزجهانی قدس در تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از آرمان‌های مردم مسلمان منطقه، امنیت منطقه است و یکی از راه‌های تامین امنیت منطقه هم این است که مردم مسلمان بتوانند در سرزمین خودشان باشند، گفت:‌ ملت مسلمان فلسطین 70 سال است که از وطن اصلی خود دور مانده است. اشغالگرانی ‌آنجا را اشغال کرده‌اند که متاسفانه به هیچ یک از قوانین بین‌المللی و اصول انسانی پایبند نیستند.

روحانی افزود: رژیم‌صهیونیستی به عنوان پایگاهی برای استکبار و آمریکا در منطقه است؛ امروز هر کشوری با این پایگاه مبارزه کند و بخواهد که ملت مسلمان منطقه دارای ثبات و امنیت باشد، این امر خوشایند استکبارجهانی نیست.

رئیس‌ جمهور گفت:‌ امروز در سایه تفرقه دنیای اسلام، حضور گروه‌های تکفیری و تروریستی در منطقه و خط سازش ما از مسیر آ‌رمان آزادی فلسطین فاصله گرفته‌ایم.

روحانی اضافه کرد: برای اینکه ما به این آرمان برسیم راهی جز وحدت مسلمانان و خط مقاومت و جهاد و مبارزه با گروه‌های ترویستی و تکفیری نداریم.
https://taghribnews.com/vdcfxvd0xw6dmea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی