تاریخ انتشار۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲۲
کد مطلب : 260901
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

مسلمانان برای مقابله با اسرائیل متحد شوند/ جمهوری اسلامی همواره برای ما محور مقاومت را رسم کرده است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: امروز امام خامنه ای نقشه مشخصی را مطرح کردند لذا جمهوری اسلامی همواره برای ما محور مقاومت را رسم کرده است تا شرق برای ما و نسل های آینده باقی بماند که گوهر آن فلسطین بوده و مقاومت در نقاط مختلف آن حضور دارد.
مسلمانان برای مقابله با اسرائیل متحد شوند/ جمهوری اسلامی همواره برای ما محور مقاومت را رسم کرده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ نعیم قاسم، شامگاه روز گذشته در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: هدف ما تشکیل کشور فلسطینی بدون کم و کاست و به صورت کامل بین دو رودخانه است و به دنبال حفظ یک فلسطین واحد با پایتختی قدس شریف هستیم و چیزی به جز آن را به رسمیت نمی شناسیم.
 
وی افزود: مقاومت حملات اسرائیل را خنثی کرد و امید آزادی به منطقه بخشید و فلسطین و لبنان در 15 سال گذشته آزادی را برای منطقه به ارمغان آوردند که یکی از آنها در سال 2004 بود که برای لبنان و غزه رقم خورد.
 
معاون دبیرکل حزب الله در ا دامه با بیان اینکه مقاومت می تواند آزادی های متوالی را برای منطقه رقم بزند عنوان کرد: ایران مسئله فلسطین را زنده کرد و در زمان کمپ دیوید تلاش های بسیاری داشت تا فلسطین در امنیت قرار گیرد لذا نباید تمام فشارهایی که این کشور تحمل کرده فراموش کنیم.
 
وی ادامه داد: امروز امام خامنه ای نقشه مشخصی را مطرح کردند لذا جمهوری اسلامی همواره برای ما محور مقاومت را رسم کرده است تا شرق برای ما و نسل های آینده باقی بماند که گوهر آن فلسطین بوده و مقاومت در نقاط مختلف آن حضور دارد.
 
شیخ نعیم قاسم همچنین یادآور شد: اسرائیل جرثومه و غده ای برای از بین بردن وحدت مسلمانان است که روز به روز نفوذ آن افزایش می یابد لذا مسلمانان باید برای مقابله با آن متحد باشند. و در مقابل طرح های اسرائیل در منطقه موانعی را ایجاد کنند.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز حزب الله نمونه ای از مقاومت بوده که به عنوان بازوی قوی در لبنان و سطح منطقه فعالیت دارد بیان داشت: در این میان فلسطین پرچم اصلی ما است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcfxxd0yw6dv1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی