تاریخ انتشار۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 261108
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی:

​وحدت بین مسلمانان را به جهانیان نشان دهیم

تنا - اذربایجان غربی
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: وحدت بین مسلمانان را باید به جهانیان نشان دهیم.
​وحدت بین مسلمانان را به جهانیان نشان دهیم
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: حمایت از فلسطین و مردم فلسطین بر همگان وظیفه است و باید این موضوع را سینه‌به‌سینه به همگان منتقل کنیم و نهایت تلاش خود را تا پای جان به کار گیریم.
وی با تاکید به اینکه فلسطین نه تنها موضوع مهمی برای مسلمانان بلکه برای جهانیان است، تصریح کرد: باید به سخنان مقام معظم رهبری که اخیراً در ششمین کنفرانس بین‌المللی که در تهران به سبب حمایت از انتفاضه کشور فلسطین انجام شد گوش فرا دهیم و چندین بار مرور کنیم.
قریشی افزود: دولت‌های غربی به دنبال تخریب فلسطین و مشوش کردن اذهان عمومی در مورد این کشور هستند تا به موضوعات دیگر منعطف کنند درحالی‌که این کشور قبله نخست مسلمانان است و به آن سجود کرده‌ایم و صهیونیست‌ها در تلاش هستند قبله ما را تحت تصرف خود درآورند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ترامپ رئیس‌جمهور در پی تجهیز کردن زرادخانه‌های این کشور است و درصدد هستند تا به هفت هزار کلاهک هسته‌ای دست یابند تا با رکورد کشور روسیه برابری کنند و این در حالی است که این دولت از حقوق بشر و مصادیق آن دم می‌زند ولی در عمل کاملاً مخالف با آن عمل می‌کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به گرامیداشت ایام فاطمیه تاکید کرد و گفت:نهادهای مختلف برای برگزاری شایسته مراسم عزاداری تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
وی اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) حق بزرگی برگردن ما دارد زیرا او در خانه ای کوچک افرادی تربیت کرد که رهبری عالم هستی را برعهده گرفتند.
https://taghribnews.com/vdcfxyd0cw6dvya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی