تاریخ انتشار۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 261306
//دو خبر از بحرین//

تظاهرات مردم بحرین در شب محاکمه آیت الله عیسی قاسم/ادعای پادشاه بحرین در مورد اعتدال و تسامح در این کشور

بعد از نماز مغرب و عشا و در شب محاکمه آیت الله عیسی قاسم رهبر دینی مردم بحرین، مناطق مختلف این کشور شاهد تظاهرات و راهپیمایی های گسترده در محکومیت محاکمه و دفاع از وی تا پای جان بود.
تظاهرات مردم بحرین در شب محاکمه آیت الله عیسی قاسم/ادعای پادشاه بحرین در مورد اعتدال و تسامح در این کشور
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،  مردان و زنان انقلابی با در دست داشتن تصاویر آیت الله قاسم و شعارهای انقلابی مسیرهایی را در مناطق مختلف پیمودند و ضمن محکومیت اقدامات رژیم آل خلیفه بر دفاع از آیت الله قاسم و پاسخ کوبنده در صورت هرگونه اقدام احمقانه و تجاوزکارانه تاکید کردند.
 
جلسه محاکمه آیت الله عیسی قاسم امروز دوشنبه برگزار خواهد شد و براساس گفته دادستانی رژیم آل خلیفه، این جلسه آخر خواهد بود.
 
جلسه قبلی محاکمه آیت الله قاسم در 11 بهمن برگزار شد و در آن جلسه، محاکمه تا 24 بهمن به تعویق انداخته شد اما دادستانی طی درخواستی از دادگاه خواست تا جلسه محاکمه را تا 9 اسفند به تعویق بیاندازد تا گزارشات نهایی را ارائه دهد.
 
اظهارات مضحک پادشاه بحرین در دیدار خاخام آمریکایی:
بحرین نمونه تسامح و اعتدال در جهان است

 
در روزهایی که اکثریت مردم بحرین زیر شدیدترین ظلم و شکنجه و زندان و تبعید و... هستند، پادشاه این کشور ادعای اعتدال و تسامح کرد!
 
پادشاه بحرین در دیدار با یک خاخام آمریکایی گفت که بحرین نمونه تسامح و اعتدال در جهان است که همه ادیان و مذاهب را مانند یک خانواده منسجم در برگرفته و روی آن به جهان باز است.
 
پادشاه بحرین گفت: از رابطه دیرینه بحرین با آمریکا به خود می بالیم؛ رابطه ای  که با پیشنیه ای بیش از 120 سال بر پایه های قوی و محکم استوار است و باعث پیشرفت و توسعه بوده است.

این در حالی است که رژیم ال خلیفه طی شش سال گذشته با زندانی و شکنجه و شهید کردن معترضان و لغو
تابعیت صدها  انقلابی بحرینی که ده ها نفر از آنها از کشور اخراج شده اند به سرکوب مخالفان خود پرداخته  است .
هم اکنون هزاران نفر از مردم بحرین به اتهام هایی همچون مشارکت در تظاهرات اعتراض آمیز و درگیری با نیروهای امنیتی  در بازداشتگاه ها و زندان های نظام آل خلیفه به سر می برند.
https://taghribnews.com/vdcfxyd0vw6dvma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی