تاریخ انتشار۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 239310

نشر انديشه‌هاي حضرت امام (ره) در نشريه «جوهر‌الاسلام» تونس

شيخ محمد صلاح‌الدین ‌المستاوی، عضو هیأت علمای جامعه زیتونه و مدیر مجله ماهانه «جوهر‌الاسلام» تونس از نشر انديشه‌هاي حضرت امام خميني (ره) در اين نشريه خبر داد.
نشر انديشه‌هاي حضرت امام (ره) در نشريه «جوهر‌الاسلام» تونس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شيخ محمد صلاح‌الدین ‌المستاوی، عضو هیأت علمای جامعه زیتونه و مبلغ بین‌المللی در کشورهای فرانسه زبان و مدیر مجله ماهانه «جوهر‌الاسلام» و فرید قطاط، ضمن حضور در رايزني فرهنگي ايران در تونس با محمد اسدی‌موحد، رايزن فرهنگي كشورمان ديدار و گفت‌وگو كردند.
 
در اين ديدار، شیخ محمد صلاح‌الدین المستاوی به فعاليت‌هاي خود در حوزه مجمع تقریب مذاهب اسلامی و ارائه مقالات مختلفی در خصوص علمای اسلام، انقلاب اسلامی، اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی و انتشار در مجله جوهرالاسلام اشاره كرد.
 
عضو هیأت علمای جامعه زیتونه در ادامه سخنان خود، افزود: لازم است تا با حرکت‌های علمی و تلاش‌های عالمانه، جوانان را از انحراف مصون بداریم و نگذاریم تحت تأثیر افکار تکفیری‌ها و وهابیت قرار بگیرند.
 
محمد اسدی‌موحد، رايزن فرهنگي ايران از شیخ محمد صلاح‌الدین المستاوی به منظور انجام فعالیت‌های علمی و تلا‌ش‌های وي در راستای وحدت امت‌ اسلامی و تبیین اندیشه‌های امام‌ خمینی (ره) و انقلاب اسلامی قدرداني كرد.
 
در پايان اين جلسه مقرر شد تا مقالاتی در رابطه با انقلاب اسلامی و  اندیشه امام خميني (ره) در مجله «جوهر‌الاسلام» چاپ و منتشر شود. همچنين، سالانه 10 تا 15 نفر از علماء و اندیشمندان با هزینه خود به ایران سفر كنند و مهمان یکی از نهادهای ایران چون حوزه علمیه یا مجمع جهانی اهل‌ البیت (ع) باشند تا با دستاوردهای علمی، فرهنگی و دینی ایران آشنا شوند.
 
https://taghribnews.com/vdcfy1d0xw6dmma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی