تاریخ انتشار۳۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 169417

جبهه خلق برای آزادی فلسطین خواستار حمایت از دستاوردهای مقاومت شد

معاون دبیر کل "جبهه خلق برای آزادی" فلسطین اعلام کرد: قاهره باید به وظیفه خود در زمینه بازگشایی گذرگاه رفح عمل کند.
جبهه خلق برای آزادی فلسطین خواستار حمایت از دستاوردهای مقاومت شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "ابواحمد فواد" معاون دبیر کل "جبهه خلق برای آزادی" فلسطین بر لزوم احیای وحدت ملی بر پایه پایبندی به گزینه مقاومت، اصول، آرمان های ملی و حقوق تاکید کرد.

وی ضمن اشاره به لزوم تقویت این پایداری و بازسازی نوار غزه و حراست از دستاوردهای مقاومت و حمایت از نهادهای ملی باریکه غزه، درباره تلاش های توطئه آمیز برخی ها در جهت به شکست کشاندن این پیروزی هشدار داد.

فواد ضمن انتقاد شدید از موضع رژیم های رسمی عربی درمانده و فاسد در جریان جنگ اخیر غزه، گفت: ما در این مدت نه دیدیم و نه شنیدیم که این رژیم ها از ملت و مقاومت فلسطین حمایت کنند.

ابو احمد فواد ضمن اشاره به مخالفت جبهه خلق با تداوم بسته ماندن گذرگاه رفح به بهانه تنش در مناسبات میان مصر و حماس، گفت: قاهره باید به وظیفه خود در زمینه بازگشایی گذرگاه رفح عمل کند.

معاون دبیر کل این جبهه ، ضمن درخواست بازسازی ساختار سازمان آزادی بخش فلسطین "ساف" بر اساس مبانی درست و دموکراسی و برگزاری انتخابات شورای ملی فلسطین در داخل و خارج و یکپارچه سازی موضع سیاسی در چارچوب گفت و گوی شفاف و روشن، بر لزوم توقف هر چه فوری مذاکرات نافرجام سازش تاکید کرد.
https://taghribnews.com/vdcfy1dyew6dvja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی