تاریخ انتشار۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : 278614
برای پنجمین روز پیاپی؛

حمله گسترده نظامیان بحرین به مردم بی دفاع کرزکان

حمله نیروهای امنیتی آل خلیفه به منطقه کرزکان در غرب بحرین برای پنجمین روز متوالی همچنان ادامه دارد و تا کنون ۷ نفر از اهالی این منطقه توسط نیروهای امنیتی ربوده شده اند.
حمله گسترده نظامیان بحرین به مردم بی دفاع کرزکان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حمله نیروهای امنیتی آل خلیفه به منطقه کرزکان در غرب بحرین برای پنجمین روز متوالی همچنان ادامه دارد و تا کنون 7 نفر از اهالی این منطقه توسط نیروهای امنیتی ربوده شده اند که چهار نفر آنها از یک خانواده هستند و اطلاعی از آنها در دست نیست.

نیروهای امنیتی از ظهر روز گذشته ایست های بازرسی را در سطح شهر ایجاد کرده و با اقدامات سخت گیرانه خود موجب آزار و اذیت اهالی کرزکان شدند و از سویی، گروه های دیگر از نیروهای امنیتی به همراه مزدوران لباس شخصی وابسته به آل خلیفه با یورش به محله های مختلف و ایجاد رعب و وحشت به بازرسی منازل پرداختند.

فعالان شبکه های اجتماعی در بحرین می گویند، نیروهای امنیتی در پی یافتن دو نفر از زندانیانی هستند که موفق به فرار از زندان جو شده اند و اکنون برخی بستگان این افراد بازداشت و زندانی شده اند.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای حملات نیروهای امنیتی به کرزکان و بازداشت خودسرانه شهروندان این منطقه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:ادامه دادن مزدوارن نظام آل خلیفه به حملات خود به کرزکان و بازرسی غیر قانونی و وحشیانه منازل مردم، برگی در ادامه حملات تروریستی و سازمان یافته آل خلیفه و برای انتقام جویی از مردم مقاوم این منطقه صورت می گیرد.

ائتلاف ادامه داد: انقلاب و مقاومت مردم در برابر این اقدامات امنیتی و غیر انسانی ادامه خواهد داشت و ما در برابر تروریست ها خواهیم ایستاد.
https://taghribnews.com/vdcfycd0jw6deva.igiw.html
مرجع : حوزه
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی