تاریخ انتشار۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۴
کد مطلب : 277417
//به مناسبت برگزاری کنفرانس مسلمانان و مقابله با تروریسم و افراط گرایی در برزیل//(35)

​امام جمعه اهل سنت نقده:"افراط گرایی و تروریسم" اهرمی برای ایجاد آشوب در خاورمیانه است

تنا - استان آذربایجان غربی
امام جمعه اهل سنت نقده گفت: "افراط گرایی و تروریسم" اهرمی برای ایجاد آشوب و عاملی برای دستیابی استکبار به منافع خود در خاورمیانه است.
​امام جمعه اهل سنت نقده:"افراط گرایی و تروریسم" اهرمی برای ایجاد آشوب در خاورمیانه است
ماموستا ابراهیم سرخابی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: تروریست ها و کشورهای حامی آنها در راستای اهداف شوم خود و منحرف کردن ذهن مردم از مبارزه با صهیونیسم و آزادسازی قدس، بین مسلمانان اختلاف می اندازند و سلاح های خود را به فروش می رسانند.

وی با بیان اینکه تروریسم را استکبار به وجود آورده است، افزود: ما از اول انقلاب تاکنون 17 هزار شهید ترور تقدیم نظام و انقلاب کردیم که همه به دست استکبار بوده است.

سرخابی تاکید کرد: در سایه تروریسم مورد حمایت قدرت‌های مستکبر و بیگانه که به دنبال تجزیه منطقه بر اساس اهداف و منافع خاص خود هستند، همبستگی و اتحاد کشورهای منطقه، قضیه‌ای ضروری است.

امام جمعه اهل سنت نقده با تاکید به اینکه تنها راه مبارزه با تروریسم وحدت ملت هاست، خاطرنشان کرد: آگاه کردن مردم از اهداف و توطئه های دشمنان از دیگر راه های مبارزه با تروریسم و افراط گرایی است.

وی ادامه داد: رسانه ها در دنیای امروز وظیفه سنگین آگاه کردن مردم از اهداف دشمنان، ترویج صلح و دوستی، اخلاق و معنویت و مبارزه با دین هراسی را بر عهده دارند و می توانند نقش مهمی در جهت‌گیری این تحولات ایفا ‌کنند.

سرخابی اضافه کرد: اسلام مخالف ترور و انتحار است و کشتن انسان های بی گناه یکی از گناهان کبیره و نشانه بی ایمانی و بی دینی به شمار می آید.

به گفته امام جمعه اهل سنت نقده جمهوری اسلامی ایران تا ریشه کنی کامل این پدیده شوم در کنار دولت ها و ‌ملت های منطقه و جهان خواهد ایستاد.
https://taghribnews.com/vdcfyed0ew6deja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی