تاریخ انتشار۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۶
کد مطلب : 184717
آیت الله اراکی:

سیره و رفتار شهدا را باید در زندگی خود عملی کنیم

دبیرکل مجمع جهانی تقریب گفت: یاد و خاطره شهدا همیشه در دل ما جاری است و رفتار و سیره آنها را باید در زندگی خود عملی کنیم.
سیره و رفتار شهدا را باید در زندگی خود عملی کنیم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت‌الله "محسن اراکی" دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی شامگاه پنج شنبه طی سخنانی در یادمان سردار شهید خرمشهر و آبادان مهندس سید علی‌اصغر صالحی فرزند آیت‌الله سید میرزا حسن صالحی مدرس که به صورت تلفنی انجام شد، اظهار کرد: شهدا نقش ویژه‌ای در تاریخ ملت ما ایفا کردند و شهید سید علی‌اصغر صالحی یکی از این بزرگواران بود.

وی با اشاره به شرایط روزهای آغازین جنگ در منطقه جنوب کشور و به‌ویژه خرمشهر و آبادان تصریح کرد: امثال شهید صالحی در آن روزها با جانفشانی و ایثار خود نقش بسیار ویژه‌ای را در تاریخ انقلاب ایفا کردند و توانستند این آب و خاک را از وجود دشمنان پاک کنند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب گفت: شهید بزرگوار مهندس سید علی‌ اصغر صالحی به ما و ملت ایران درس ایثار و مقاومت آموخت.

آیت الله اراکی افزود: یاد و خاطره این شهدا همیشه در دل ما جاری است و رفتار و سیره آنها را باید در زندگی خود عملی کنیم.

لازم به ذکر است، یادمان سردار شهید خرمشهر و آبادان مهندس سید علی‌اصغر صالحی به همت شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی گاز استان خراسان رضوی با حضور جمعی از مسئولین، مردم، هم‌رزمان شهید و خانواده معظم شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس شهر مشهد عصر پنج شنبه در تالار ابن سینای این شهر برگزار شد.
https://taghribnews.com/vdcfyjdyew6dcea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی