تاریخ انتشار۲۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 205812

درخواست سودان برای نشست فوری درباره مسجدالاقصی

وزارت خارجه سودان، امت اسلامی و عربی را به برگزاری نشستی فوری برای بررسی تجاوزات و جنایت های صهیونیست های اشغالگر علیه مسجدالاقصی و اتخاذ تصمیمات مناسب در این باره دعوت کرد.
درخواست سودان برای نشست فوری درباره مسجدالاقصی
 
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت خارجه سودان در بیانیه ای تاکید کرد: تجاوزات و جنایت های نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه مسجدالاقصی و نمازگزاران فلسطینی بسیار ناراحت کننده است. لذا از امت اسلامی و عربی درخواست می شود تا با اتحاد و یکپارچگی به مقابله با تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی که با هدف تخریب نهایی آن صورت می گیرد، برخیزند.
 
در این بیانیه از کشورهای اسلامی و عربی خواسته شده است تا هرچه سریع تر نشستی را به منظور بررسی راههای دفاع از مسجدالاقصی و دیگر مقدسات اسلامی در شهر قدس برگزار کنند و تصمیمات مناسب را در این زمینه اتخاذ کنند.
 
این در حالی است که به سبب تشدید حملات و تجاوزات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه قدس شریف، موجی از تنش و ناامنی بر این شهر حاکم شده است.
 
نظامیان رژیم صهیونیستی از بامداد یکشنبه گذشته تاکنون چندین مرتبه به مسجدالاقصی یورش برده و به نمازگزاران و معتکفین درمسجد حمله کرده اند که در نتیجه این حملات، صدهاتن زخمی و عده ای نیز بازداشت شده اند. در این حملات خسارتهایی نیز به بخش هایی از مسجد وارد شده است.
 
https://taghribnews.com/vdcfytd00w6dxca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی