تاریخ انتشار۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : 241218
ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه:

احضار علمای بحرین نشانه سرخوردگی روانی آل‌خلیفه است

ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای احضار مکرر روحانیان و علمای شیعه این کشور را بیانگر سرخوردگی روانی رژیم آل‌خلیفه دانست.
احضار علمای بحرین نشانه سرخوردگی روانی آل‌خلیفه است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای، حمله وحشیانه رژیم آل‌خلیفه علیه علما و روحانیان شیعه را محکوم کرد.
 
ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین در این بیانیه گفت: احضار روحانیان بحرین، نشان‌دهنده سرخوردگی روانی رژیم آل‌خلیفه است و این اقدامات نتیجه‌ای جز افزایش عزم و اراده مردم بحرین به ادامه انقلاب نخواهد داشت.
 
 در این بیانیه آمده است: بازداشت و احضار روحانیان شیعه بحرین در راستای اقدامات رژیم آل‌خلیفه در هدف قراردادن جامعه شیعیان و ظلم و ستم‌ فرقه‌ای علیه آنان صورت می‌گیرد.
 
همچنین، ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین یکشنبه، ۱۷ مرداد، با صدور بیانیه‌ای بازداشت «شیخ فاضل الزاکی»، از روحانیان شیعی بحرین را محکوم و اعلام کرد: بازداشت این روحانی شیعی، جنایتی دیگر در راستای طرح رژیم آل‌خلیفه برای هدف قراردادن هویت شیعیان در بحرین است.
 
رژیم آل‌خلیفه اخیرا و پس از سلب تابعیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین، احضار و بازداشت علما و روحانیان شیعی به بهانه‌های واهی را شدت بخشیده است که از جمله علمای بازداشت‌شده می‌توان به «سیدمجید مشعل»، رییس شورای علمای شیعه بحرین، «شیخ علی الهملی» و «شیخ فاضل الزاکی» از اعضای این شورا و «سیدمحسن الغریفی» فرزند علامه الغریفی از علمای ارشد شیعه بحرین اشاره کرد.
 
https://taghribnews.com/vdcfyyd0cw6dj0a.igiw.html
مرجع : ایکنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی