تاریخ انتشار۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : 241416

تداوم فریاد همبستگی بحرینی‎ها با آیت الله عیسی قاسم

مردم بحرین به تحصن در مقابل منزل رهبر شیعیان این کشور در منطقه الدراز در نزدیک شهر منامه برای همبستگی با وی ادامه می دهند.
تداوم فریاد همبستگی بحرینی‎ها با آیت الله عیسی قاسم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شهروندان بحرینی و شخصیت ها و چهره های سرشناس مردمی به تحصن در برابر منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور برای همبستگی و محکوم کردن سلب تابعیت وی ادامه می دهند.
 
حکومت بحرین چندی پیش حکم سلب تابعیت "آیت الله شیخ عیسی قاسم" را صادر کرد و درصدد محاکمه این روحانی بارز شیعه به اتهامات واهی است؛ این اقدامات حکومت بحرین با واکنش و موج محکومیت شدید در سطح داخلی و بین المللی روبرو شده است.
 
در همین راستا، "یوسف ربیع" رئیس انجمن حقوق بشر بحرین گفت: تجمع بحرینی ها در منطقه الدراز بعد از گذشت بیش از 50 روز از تحصن، نشان دهندۀ توانایی ملت در به کارگیری روش های مسالمت آمیز است.
 
وی خاطرنشان کرد: مقامات بحرین به آزادی دینی احترام نمی گذارند و با نقض قانون آزادی بیان، بیش از 40 نفر از جمله علما و چهره های سرشناس را احضار و یا بازداشت کرده اند.
 
مردم بحرین از زمان اعلام سلب تابعیت، در اطراف منزل "آیت الله شیخ عیسی قاسم" تحصن کرده و به حکومت بحرین درباره هرگونه تعرض به وی هشدار داده اند.
 
https://taghribnews.com/vdcfyyd0vw6djja.igiw.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی