>> روز عاشورا روز شهادت و جانفشانی استامت اسلامی باید موضع قاطع در برابر تفکر وهابی تکفیری اتخاذ کند | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : 286364
دبیرکل حزب الله:

روز عاشورا روز شهادت و جانفشانی است/امت اسلامی باید موضع قاطع در برابر تفکر وهابی تکفیری اتخاذ کند

دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم عاشورا ضمن هشدار به صهیونیستها درباره ارتکاب هر گونه حماقت اعلام کرد: نتانیاهو و کابینه وی تصویر درستی از آنچه در انتظارشان است، ندارند.
روز عاشورا روز شهادت و جانفشانی است/امت اسلامی باید موضع قاطع در برابر تفکر وهابی تکفیری اتخاذ کند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم عاشورا در ضاحیه جنوبی بیروت حضور یافت.
 
وی در سخنرانی در روز عاشورا گفت: در این روز به رسول الله(ص)، امیر المومنین و همه ائمه اطهار و صاحبان عزای در این زمان و امام خامنه ای تسلیت عرض می کنیم. روز عاشورا روز شهادت و جانفشانی است.
 
نصرالله تاکید کرد: شما بیعت خود را به امام حسین(ع) ثابت کردید. شما میادین و عرصه ها را پر کردید و به امام حسین(ع) ثابت کردید که ما ایشان را ترک نکرده ایم. به نیابت از شهیدان، مجروحان و رزمندگان و خانواده های شریف آنها می گوییم شما را ترک نمی کنیم ای حسین.

وی بیان کرد: داعش از بدترین پدیده ها و چالش هایی است در منطقه و تاریخ ما بروز پیدا کرد.
 
دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: کسانی که داعش را به وجود آوردند و حمایت کردند و شرایط را برای آن هموار کردند باید بدانند که دنیا آنها را شناسایی و مجازات می کند در هر جا که باشند و در کشوری که باشند. مسلمانان در دنیا باید نشست و گردهمایی و کنفرانس برای بررسی این پدیده و مقابله با آن برگزار کنند. امت اسلامی باید موضع قاطع در برابر تفکر وهابی تکفیری اتخاذ کند تا این مصیبت و فاجعه تکرار نشود.
 
وی در ادامه گفت: از کسانی که به فلسطین اشغالی آمده اند می خواهم که آنرا ترک کنند و به کشورهایی که از آن آمده اند بازگردند تا هیزم جنگی که کابینه احمق آن بر می افروزد نباشد.
 
دبیر کل حزب الله خطاب به شهرک نشین های صهیونیست نیز بیان کرد: شما می دانید که بسیاری از آنچه مسئولان سیاسی شما از توانمندی در جنگ آینده سخن می گویند اکاذیب و دروغ پردازی و توهم است زیرا شما حجم مشکلات را می دانید و به کابینه احمق اجازه ندهید که شما را به ماجراجویی بکشاند.
 
دبیر کل حزب الله گفت: کشورهای منطقه باید دوست و دشمن خود را بشناسند و به جای تکیه بر آمریکا به خودشان تکیه کنند همانطور که در جنگ با داعش رخ داد. باید بدانیم که دولت آمریکا مسبب همه رنج ها و مصیبت هاست. وظیفه ما در این روز محکومیت تجاوز سعودی-آمریکایی به یمن و کشتارهای روزانه ای است که نیروی هوایی سعودی ها ضد ملت یمن مرتکب می شود.
 
نصرالله بیان کرد: این جنگ ظالمانه ضد یمن که حکام ریاض دستاوردی از آن نداشته اند باید متوقف شود. ملت یمن که جبهه های جنگ و عرصه را پر کرده اند و با وجود همه مخاطرات به تظاهرات روی آورده اند می دانند که تنها گزینه آنها پایداری و ایستادگی است. یمنی ها می دانند که نتیجه پایداری پیروزی است و بهای جنگ به هر اندازه که زیاد باشد بزرگتر و کم هزینه تر از تسلیم شدن در برابر کسانی است که قصد مصادره حاکمیت آنها را دارند.
 
دبیر کل حزب الله لبنان افزود: باید از ملت مظلوم بحرین نیز یاد کنیم که در معرض سرکوب قرار دارند و در زندان به سر می برند. درحالی که علمای بحرین در محدودیت و تنگنا هستند، منامه در راستای عادی سازی با رژیم صهیونیستی حرکت می کند.
 
وی تاکید کرد: همچنین باید با مسلمانان میانمار؛ فاجعه جدیدی که امت اسلامی گرفتار آن شده است همبستگی کنیم. مسئولیت بزرگ بر دوش کشورهای اسلامی است که قبل از اینکه دیر شود حرکتی انجام دهند و همه باید بدانیم که این مشکل با رژیم نژاد پرست است.
 
https://taghribnews.com/vdcg339xtak97w4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی