تاریخ انتشار۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : 206164

تجمع همبستگی با اسرا و مسجدالاقصی در رام الله/صندوق بین المللی پول خواهان لغو محاصره غزه

جریان های ملی و اسلامی فلسطینی سه شنبه در مرکز شهر رام الله، تجمع اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی و محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی برگزار کردند.
تجمع همبستگی با اسرا و مسجدالاقصی در رام الله/صندوق بین المللی پول خواهان لغو محاصره غزه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهایی، سکوت کشورهای اسلامی و عربی در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی را محکوم کردند.

"حسن یوسف" یکی از رهبران حماس دراین مراسم اظهارداشت: ملت فلسطین و گروههای فلسطینی از تشکیلات خود گردان می خواهند به سکوت خود در برابر تجاوزات صهیونیست ها پایان دهد و با این تجاوزات مقابله کند.

"حسن یوسف" خواهان آزادی فوری همه بازداشت شدگان سیاسی، کنارگذاشتن دودستگی و اختلافات داخلی و در نهایت تحقق وحدت ملی فلسطین برای مقابله یکپارچه با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست و طرح های آنان شد.

وی تاکید کرد: ملت و گروه های فلسطینی هرگز از مسأله اسرا غافل نمی مانند و هدف از این تجمع ها و تظاهراتی که برگزار می شود، اعلام همبستگی با اسرا و تلاش برای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی جهت آزادی آنان است.

خبر دیگر اینکه، صندوق بین المللی پول از رژیم صهیونیستی خواست تا محاصره نوار غزه و محدویت های اعمال شده علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری را لغو کند.
این صندوق در گزارشی اعلام کرد: اقتصاد فلسطین با چالش های بزرگی مواجه است و سازمان ها و نهادهای فلسطینی نیازمند حمایت مالی و خواهان تضمین کمک رسانی منظم به شهروندان در منطقه هستند.
https://taghribnews.com/vdcg339xtak9zq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی