تاریخ انتشار۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰:۲۰
کد مطلب : 188967
امام جمعه اهل سنت يکه سعود(رازو جرگلان):

خواندن نماز روح انسان ها را جلا مي بخشد/مهمترين سند وحدت مسلمانان، قرآن است

امام جمعه اهل سنت یکه سعود از توابع شهرستان رازو جرگلان گفت: خواندن نماز روح انسان ها را جلا می بخشد، دل ها را شادمان می گرداند، بهترین تسکین دهنده بیماری های روحی است، مونس تنهایی انسان ها بوده و درنهایت سعادت دنیوی و اخروی ما مسلمانان را تضمین می کند.
خواندن نماز روح انسان ها را جلا مي بخشد/مهمترين سند وحدت مسلمانان، قرآن است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد، "حاج آخوند صمدی" امام جمعه اهل سنت جرگلان درخطبه های نماز جمعه این هفته در بین نماز گزاران جرگلان اظهار داشت: نماز رابطه انسان با خداست و مایه آرامش روح و پاکی قلب و پیدایش روح تقوا و تربیت انسان و طلب مغفرت و بخشش گناهان است. 

آخوند صمدی تصریح کرد: انسان در همه لحظات زندگی حتی هنگام مرگ هم ممکن است دچار خطا شود و کار ناشایستی را انجام دهد و گناه کند، نماز یکی از راه هایی است که انسان را از ارتکاب به گناه باز می دارد و به صراط راست و روشن هدایت می کند. 

وی بیان داشت: نماز غذای روح است و همانطور که بهترین غذا آن است که جذب بدن شود،بهترین عبادت هم نمازی است که جذب روح شود یعنی با نشاط و حضور قلب انجام گیرد و آثار آن در رفتار نمازگزار ظاهر شود.

وی خاطرنشان کرد:نماز به سبب این که ستون دین و دینداری، مرز میان اسلام و کفر و حقیقت بندگی است، نخستین فریضه و واجب در اسلام است. 

وی همچنین به اهمیت وحدت مسلمانان در برهه ی کنونی تأکید کرد وافزود: مسلمانان جهان باید با تقویت وحدت، انسجام و یکپارچگی، توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان اسلام را خنثی و نقش برآب کنند. 

امام جمعه اهل سنت یکه صعود اضافه کرد: مهمترین و کارآمدترین سلاح امت اسلامی وحدت و اتحاد است و مسلمانان بیاد بدانند امروز، اتحاد یک نعمت و تفرقه یک عذاب است. 

آخوند صمدی گفت: مهمترین و بی نقص ترین سند وحدت مسلمانان، قرآن است و حرکت در مسیرآیات و دستورات این کتاب الهی تنها راه برون رفت مسلمانان از دسیسه های دشمنان اسلام است.


 
https://taghribnews.com/vdcg379quak97y4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی