تاریخ انتشار۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 188660
تحلیلگر مسائل عربستان در گفتگو با تقریب:

تجاوز عربستان درجهت انحراف جهان اسلام از هدف اصلی یعنی فلسطین است

تنا – بیروت
تحلیلگر مسائل عربستان در گفتگو با خبرگزاری تقریب حمله ائتلاف عربی به رهبری عربستان به یمن را "ظالمانه" توصیف و تاكید كرد: این تجاوز درجهت انحراف جهان اسلام از هدف اصلی و مسئله اساسی مسلمانان یعنی فلسطین است.
تجاوز عربستان درجهت انحراف جهان اسلام از هدف اصلی یعنی فلسطین است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دكتر "فؤاد ابراهیم" با اشاره به عوامل حمله عربستان به یمن، اظهارداشت: عربستان پس از سالها سیطره كامل بر یمن ازطریق افراد و رژیم های دست نشانده خود، در دوره اخیر احساس شكست بسیاری در این كشور كرد؛ خصوصا پس از پیروزی انصار الله درجریان سیاسی این كشور.
 
وی
افزود: وحدت و ایستادگی ملت یمن در برابر رژیم عربستان باعث شد این حس شكست، بزرگتر شود، لذا از همه تجهیزات تجاوزكارانه خود برای بازگرداندن یمن به خانه اول و اطاعت بی چون و چرا از عربستان بهره گرفت.
 
این تحلیلگر مسائل عربستان با اشاره به ائتلاف و همكاری كشورهای عربی در این تجاوز،گفت: این ائتلاف مایه شرم و لكه ننگی بر پیشانی كشورهای عربی است و صفحه سیاه دیگری به صفحات تاریك آنها است؛ از این جهت كه آنها مسئله فلسطین و آزادسازی آن را به فراموشی سپرده اند.
 
وی با دروغ خواندن ادعای عربستانیها مبنی بر تحقق دموكراسی و آزادی
در یمن، خاطرنشان كرد: جای شگفتی دارد كه عربستان خواستار تحقق دموكراسی و آزادی در یمن باشد و شهروندان خود را از آزادیهای فردی واجتماعی محروم كند؛ در واقع اقدام عربستان عكس این مسائل و و درجهت سركوب آن است؛ مسائل طایفه ای نیز در پشت پرده این تجاوز قرار دارد.
 فؤادابراهیم در پایان تاكیدكرد: هدف از تجاوز به یمن خدمت به دشمن اسرائیلی و ایجاد جنگهای داخلی درجهان اسلام برای انحراف اذهان مسلمانان از مسئله آزادی فلسطین است.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcg379qzak9734.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی