تاریخ انتشار۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 203464

پیشروی ارتش ونیروهای مردمی عراق درصلاح الدین و الانبار/ نقشه عملیاتی جدید ضد داعش با نظارت ایران

ارتش عراق، در صلاح الدین و الرمادی توانست دهها تروریست و ازجمله ماهرترین تک تیرانداز گروه تروریستی داعش را به هلاکت برساند.
پیشروی ارتش ونیروهای مردمی عراق درصلاح الدین و الانبار/ نقشه عملیاتی جدید ضد داعش با نظارت ایران
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جنگنده های ارتش عراق، مناطقی در استان صلاح الدین را هدف حمله گسترده قراردادند؛ در این حملات ۴۰ داعشی به هلاکت رسیدند و شماری زخمی شدند.

مناطقی در استان الانبار نیز هدف حملات هوایی قرارگرفت که در این حملات نیز ۴۰ عنصر تکفیری به هلاکت رسیدند.

عملیات ارتش و نیروهای مردمی عراق برای پاکسازی شهر الرمادی واقع در استان الانبار نیز ادامه دارد و منابع عراقی از تحقق برخی پیشروی ها در این شهر خبر می دهند.
ارتش و نیروهای مردمی عراق چند خودرو متعلق به تکفیریها را در مناطق غربی شهر الرمادی شناسایی و منهدم کردند.

"ابراهیم الفهداوی" رئیس کمیته امنیتی شورای منطقه الخالدیه در استان الانبار شب گذشته اعلام کرد که ماهرترین تک تیرانداز گروه تروریستی داعش به نام "ابو عبدالله البیلاوی" درشرق الرمادی به هلاکت رسیده است.

پایگاه الراي اليوم  به استناد گزارش راهبردی که برای وزارت خارجه اردن تهیه شده است نوشت: روابط سیاسی و امنیتی دولت عراق و سوریه رو به گسترش است و ایران هم پیمان مهم دوکشور نیز به توسعه روابط به ویژه روابط  امنیتی، اهمیت بسیاری می دهد.

رأی الیوم با استناد به این گزارش تصریح کرده است که یک کمیته امنیتی ویژه به صورت دوجانبه، نقشه مشترکی را با نظارت ایران و روسیه برای مقابله با تروریسم به ویژه داعش درمناطق مرزی دو کشور عراق و سوریه تهیه کرده و قرار است این نقشه بزودی در مناطق مرزی نزدیک به استان رقه در سوریه و استان الانبار در عراق
عملیاتی شود.
 
https://taghribnews.com/vdcg3w9xtak9zt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی