تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۸:۳۹
کد مطلب : 272567
سخنگوی حماس:

روز جهانی قدس تاکیدی بر جایگاه فلسطین نزد امت اسلامی است/زمان احیای وحدت و نبرد واقعی با دشمن صهیونیستی نزدیک است

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) همزمان با روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که بزرگداشت این روز جهانی تاکیدی بر جایگاه قدس، مسجد الاقصی و فلسطین در دل‌ها و وجدان کل امت اسلامی است.
روز جهانی قدس تاکیدی بر جایگاه فلسطین نزد امت اسلامی است/زمان احیای وحدت و نبرد واقعی با دشمن صهیونیستی نزدیک است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس در این بیانیه ، خاطر نشان کرد که امت اسلامی با وجود تمامی توطئه‌ها و تلاش‌ها برای تغییر حافظه و ایجاد تفرقه و نیز غارت ثروت هایش، قدس را از یاد نبرده و نخواهد برد.
 
وی افزود: زمان احیای وحدت و نبرد واقعی با دشمن صهیونیستی به منظور آزاد سازی قدس نزدیک و آزادی این شهر وظیفه ای بر گردن امت و مسئولیتی همگانی است.
 
سخنگوی حماس گفت، از همه اقشار امت می خواهیم که به یاری فلسطین و ملت مبارز آن بشتابند و زمینه تقویت پایداری این ملت در سرزمین خود و حمایت از مقاومت قهرمان فلسطین به منظور کسب آمادگی برای نبرد عزت و کرامت و آزاد سازی فلسطین از چنگال اشغالگران را فراهم سازند.
 
وی افزود: جنبش حماس، ملت فلسطین و مقاومت پیروزمند آن و نیز تمامی آزاد اندیشان امت، صف مستحکمی در حمایت از گزینه مقاومت تشکیل داده‌اند و با وجود تمامی هزینه ها، به این راه برای دفاع از ملت، سرزمین و مقدسات خود ادامه خواهند داد.
 

 
https://taghribnews.com/vdcg3x9xuak9un4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی