تاریخ انتشار۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 259463
//تحولات یمن//

ده ها مزدورسعودی در شهر المخا یمن کشته شدند/ حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه های نظامیان عربستانی در نجران و جیزان

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی به سوی شهر «المخا»(غرب) واقع در سواحل دریای سرخ را دفع کردند که در جریان آن ده ها نفر از عناصر مزدور کشته و زخمی شدند.
ده ها مزدورسعودی در شهر المخا یمن کشته شدند/ حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه های نظامیان عربستانی در نجران و جیزان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این عملیات، 11 خودروی نظامی متعلق به مزدوران نیز منهدم شد.  یک منبع نظامی گفت: در میان کشته ها و زخمی ها شماری ازعناصر وابسته به گروه های تروریستی القاعده، داعش و نظامیان سودانی نیز وجود داشتند.
 
وی افزود، عناصر مزدور در این عملیات از پشتیبانی هوایی جنگنده های سعودی، بالگردهای آپاچی و ناوچه های نیروهای ائتلاف برخوردار بودند.
 
پیش از آن نیز نیروهای ارتش و کمیته های مردمی تجمع نیروهای متجاوز را در شرق المخا با موشک های کاتیوشا درهم کوبیدند که به کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران و انهدام دو خودروی وابسته به آنها انجامید.
 
حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه های نظامیان عربستانی در نجران و جیزان
 
یگان موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن هم روز سه شنبه پایگاه ها و محل تجمع نظامیان عربستانی در نجران و جیزان را هدف قرار دادند.
 
به گزارش روزچهارشنبه شبکه خبری المسیره، یک مقام نظامی گفت: ارتش و کمیته های مردمی باحمله موشکی وتوپخانه ای به موضع نظامی الضبعه و اردوگاه عاکفه عربستان در نجران خسارت زیادی به آنها وارد ساخت.  این منبع افزود: توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن با حمله به مواضع نظامی عربستان در شمال الخوبه مستقیما آن را هدف قرار داد.
 
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی همچنین یک زره پوش عربستان را در اطراف روستای الحثیره در جیزان منهدم کردند.
 
یگان موشکی ارتش یمن با موشک زلزال 2 محل تجمع مزدوران عربستانی و خودروهای آنها را در مناطق المیزان ووادی صاله در استان تعز هدف قرار داده  و خسارت جانی و مالی فراوانی به آنها وارد کردند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcg3y9xwak9nt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی