تاریخ انتشار۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 186284
امام جمعه دیواندره:

توسعه مشارکت های مردمی زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور است/مردم ایران همواره یاری گر مسئولان بوده و هستند

امام جمعه دیواندره بر تقویت همدلی و هم زبانی بین مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی تأکید کرد و گفت: مردم ایران همواره یاری گر مسئولان بوده اند و باید در سال 94 این مهم تقویت شود.
توسعه مشارکت های مردمی زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور است/مردم ایران همواره یاری گر مسئولان بوده و هستند
 " ماموستا عبدالحمید حسنی" در گفتگو با خبرنگار تقریب اظهار داشت: هر سال و همزمان با تحویل سال نو شمسی شاهد بیان مطالبی وزین و گهربار از رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به همه ایرانیان هستیم و این منویات گهربار تا پایان سال به عنوان نقشه راه همه ایرانیان محسوب می شود.

وی افزود: در آغازین ثانیه های سال نو شمسی نیز شاهد بیان مطالبی گهربار از رهبر معظم انقلاب بودیم و ایشان در سخنان خود سال 94 را به نام " دولت و ملت، همدلی و همزمانی" نامگذاری کردند و باید به این مهم توجه نماییم که پیشرفت و تعالی کشور بدون همراهی مردم با مسئولان میسر نخواهد بود.

امام جمعه دیواندره تصریح کرد: همانطور که مردم مسلمان ایران متشکل از اقوام و مذاهب مختلف اسلامی در طول 36 سال از عمر با برکت نظام مقدس اسلامی همراه و یاری گر مسئولان بوده اند بدون شک تداوم عزت کشور نیز در همراهی و همدلی بین مردم و مسئولان خواهد بود.

ماموستا حسنی افزود: توسعه مشارکت های مردمی زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور است و باید مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی با تمام توان زمینه ساز تحقق این مهم باشند.

امام جمعه دیواندره خاطر نشان کرد: در کنار فراهم نمودن زمینه های مشارکت مردم در عرصه های مختلف باید مردم ایران نیز همچون گذشته یاری گر مسئولان باشند و در سال جدید نیز پیرو منویات گهربار رهبری این سطح مشارکت و همدلی خویش را ارتقا دهند.

وی در پایان اظهار داشت: مردم مسلمان کردستان نیز همگام با دیگر هموطنان خویش برای تحقق منویات رهبری همواره آماده بوده و خواهند بود.
 
https://taghribnews.com/vdcg739qtak97x4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی