تاریخ انتشار۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۵
کد مطلب : 256880
امام جمعه نجف اشرف:

مردم عراق اجازه جنگ طائفه‎ای را نخواهند داد

امام جمعه نجف اشرف تاکید کرد: عراق پس از نابودی کامل داعش به مراتب بهتر از سابق خواهد شد و مردم این کشور اجازه جنگ طائفه‎ای را نخواهند داد.
مردم عراق اجازه جنگ طائفه‎ای را نخواهند داد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه‎‎های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمه کبری برگزار شد، پیروزی‎های نیروهای امنیتی در مبارزه با جریان تروریستی داعش را تبریک گفت و تصریح کرد: مجاهدان عراقی با رشادت توانستند مناطق مختلف استان موصل را چنگال تروریست‎ها آزاد کنند.
 
وی افزود: پلیس‌ پاکسازی مناطق آزاد شده از مین را آغاز کرده است و فرماندهان نظامی به زودی خبرهای خوبی را اعلام خواهند کرد.
 
امام جمعه نجف تاکید کرد: ملت عراق وظیفه و مسؤولیت دارند که در کنار خانواده‎‎های شهدا و مجروحان بایستند و از آن‎ها حمایت کنند.
 
وی به انفجارات اخیر در بازار جمیله بغداد اشاره کرد و بیان داشت: تروریست‎ها با این گونه اقدامات نمی‎توانند در عزم و اراده نیروهای امنیتی در آزادسازی مناطق اشغالی خللی ایجاد کنند.
 
حجت الاسلام قبانچی ادامه داد: عراق پس از نابودی کامل داعش به مراتب بهتر از سابق خواهد شد و مردم این کشور اجازه جنگ طائفه‎ای را نخواهند داد و آوارگان به مناطق خود باز می‎گردند.
 
وی از مجامع بین المللی، عربی و اسلامی برای بازسازی مناطق آزاد شده دعوت کرد و توافق بین المللی برای مبارزه با داعش در عراق را ارج نهاد.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcg739xzak9n74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی