تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۹:۲۴
کد مطلب : 195789
رييس دفتر مقام معظم رهبري؛

داعش قطعا محكوم به فنا و نابودي است

رييس دفتر مقام معظم رهبري: همه مردم در عراق اعم از شيعه و سني و آنهايي كه دل درگرو اسلام و وطن خود دارند مقتدرانه جلوي تكفيري ها ايستاده اند.
داعش قطعا محكوم به فنا و نابودي است

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)  رييس دفتر مقام معظم رهبري در حاشيه آيين گلريزان ويژه زندانيان جرايم غيرعمد درخصوص آينده داعش گفت : اين امر- كاملا معلوم و مشخص است و يقينا خداوند از آنجا كه بر هركاري غالب است - جزاي ظالم را خواهد داد.

آيت الله محمدي گلپايگاني افزود: داعش رو به شكست - اضمحلال  و نابودي است و ظلم هيچ گاه پايدار نخواهد بود. 

رييس دفتر مقام معظم رهبري با بيان اينكه خداوند در دادن جزاي ظالم معطل نمي كند و درهمين دنيا جزاي آنها را مي دهد- اظهار داشت : نمونه هايش را ديديم و صدام يكي از آنان است كه مي گفت :امروز- مهران فردا تهران و حال مي بينيم كه او اصلا دركجاي دنيا قرار دارد و چه مي كند. 

محمدي گلپايگاني، داعش و دار و دسته تكفيري ها را وابسته به آمريكا و اسراييل دانست و افزود: اين گروه هاي تكفيري سر در آخور آمريكا و اسراييل دارند و اصلا از آنجا به وجود آمده و متولد شده اند و اکنون نيز از آنجا نيز اداره مي شوند. 

محمدي گلپايگاني خاطر نشان كرد: مفهومي ندارد كه يك تشكيلات تروريستي آنقدر دستش از نظر مالي باز باشد و مگر مي شود بدون حمايت آنان  به 
كار خود ادامه داد. 
رييس دفتر مقام معظم رهبري با بيان اينكه همه مردم در عراق اعم از شيعه وسني و آن هايي كه دل در گرو اسلام و وطن خود دارند مقتدرانه جلوي اين 
تكفيري ها ايستاده اند- گفت : در جاهاي ديگر نيز همين طور است و آنچه كه مسلم است اين است كه به قول قرآن مجيد- باطل -  رفتني است.
https://taghribnews.com/vdcg7n9qyak9yu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی