>> فلسطینی ها با مقاومت خود، ارتش سوم دنیا را به خواری و ذلت کشانده اند | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : 164387
امیر خجسته:

فلسطینی ها با مقاومت خود، ارتش سوم دنیا را به خواری و ذلت کشانده اند

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بقای امارات، عربستان و دول خود فروخته عربی منوط به بقای اسرائیل است، خاطرنشان کرد: علت سکوت برخی سران کشورهای اسلامی در قبال مسئله فلسطین، این است که آنها با رژیم صهیونیستی بوده و با اسرائیل منافع مشترک دارند. به طور قطع و یقین، این مزدوران یکی پس از دیگری از منطقه خواهند رفت.
فلسطینی ها با مقاومت خود، ارتش سوم دنیا را به خواری و ذلت کشانده اند
امیر خجسته در گفت و گو با خبرنگار تقریب(تنا) خاطرنشان کرد: می بینیم به لطف خدا با حرکتی که ایجاد شده، ماهیت کذابانی که دم از حقوق بشر می زدند و بحث حقوق بشر را مطرح می کردند، امروز برای دنیا روشن شده است. دروغگویانی که امروز در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت کرده اند. از اینها باید سوال شود که آیا حقوق بشر شامل دفاع از آن فرزند فلسطینی نمی شود که امروز در کشورش به خاک و خون کشیده می شود؟ مجامع بین المللی مزدوران صهیونیست و استکبار جهانی هستند و تنها در جایی که استکبار بخواهد، به سخن خواهند آمد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فلسطینی ها امروز با مقاومتی که انجام می دهند، ارتش سوم دنیا را به خواری و ذلت کشانده اند.

وی تاکید کرد: به یاری خدا، امسال در ایران یک راه پیمایی پر شور خواهیم داشت، چرا که ملت ما حضور در این راه پیمایی را واجب شرعی برای خود می داند. ضمن اینکه مردم سراسر جهان نیز قبل از فرا رسیدن روز قدس، اقدام به برپایی راه پیمایی هایی جهت محکوم کردن جنایت های صهیونیست ها کرده اند. حضور مردم ایران و جهان اسلام در روز قدس کمتر از جنگیدن در جبهه فلسطین علیه اسرائیل نیست.

خجسته در پایان با احمقانه خواندن حمله رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه اظهار داشت: این کار باعث شد کسانی که تا امروز نسبت به مسئله فلسطین بی تفاوت بودند هم وارد صحنه شوند و در راستای محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل قدم به میدان بگذارند.
https://taghribnews.com/vdcg7t9quak93w4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی