تاریخ انتشار۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۴
کد مطلب : 197480

هشدار علماي شيعه و سني لبنان درباره خطر جريانهاي تكفيري/تاكيد بر حمايت از مقاومت

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان شهدا را از عوامل ثبات این کشور دانست و تأکیدکرد که مقاومت اسلامی مانع اصلی نفوذ تکفیری‎ها به لبنان است.
هشدار علماي شيعه و سني لبنان درباره خطر جريانهاي تكفيري/تاكيد بر حمايت از مقاومت
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، دوشنبه درحسینیه منطقه الطیری جنوبی
درسخناني درباره وضعیت این کشور گفت: لبنان در دوران حساس و خطرناک سیاسی و امنیتی قراردارد. این دوران حساس را باید با گفت‎وگو، عقلانیت و حکمت به همراه آرامش، تعقل و دوری از سیاست گذراند.
 
وي با اشاره به موفقیت‎های مقاومت در کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: مقاومت در منطقه شرقی لبنان، قلمون و زبدانی به دفاع از کشور می‎پردازد.
 
وی شهدا را از عوامل اصلی محافظت از استقرار و ثبات لبنان دانست و تاکید کرد: خطری که مقاومت با آن مبارزه می‎کند یک مسأله توهمی نیست بلکه خطری واقعی به شمار می آید.
 
حجت الاسلام صفی الدین خاطر نشان ساخت: اگر مقاومت و دفاع آن از ملت نبود، هم اکنون خطر حضور تکفیری‎های در هر روستا، شهر و خیابانی وجود داشت.
 
شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش الإصلاح و الوحده لبنان نيز در سخناني تأکید کرد که اگر توان و امکانات کشورهای عربی به جای حمایت از تروریسم علیه رژیم صهیونیستی استفاده می‎شد، مسلمانان در مسجد الاقصی نماز می‎خواندند. 
 
این عالم اهل سنت لبنان تصریح کرد: نبرد نظامی مقاومت در مناطق کوهستانی لبنان به مصلحت این کشور است و اگر مقاومت و ارتش نبود، وضع بسیار نامطلوبی بر کشور حاکم بود.
 
رییس جنبش الإصلاح و الوحده لبنان خواستار توقف سخنان فتنه طلبانه علیه اعضای مقاومت شد و تأکیدکرد: ما همیشه در کنار ارتش لبنان هستیم و این حق ماست که از سمیر مقبل، وزیردفاع درباره منطقه عرسال بپرسیم که چرا باتوجه به تصمیم سیاسی برای آزادی این منطقه هنوز عرسال در دست جریان‎های تروریستی است؟
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcg7u9qzak9yt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی