>> پیام علی بطحا از جوانان انقلابی فلسطین به مردم ایران | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 272486

پیام علی بطحا از جوانان انقلابی فلسطین به مردم ایران

علی بطحا از جوانان انقلابی فلسطین در آستانه روز جهانی قدس پیامی را خطاب به مردم ایران صادر کرد.
پیام علی بطحا از جوانان انقلابی فلسطین به مردم ایران
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این پیام که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشته، آمده است: علی بطحا هستم از شهر بیت لحم فلسطین اشغالی. خطاب به مردم مقاوم و ایستاده ایران این پیام را ارسال می کنم و می گویم که شما امید ما هستید آن زمانی که امیدمان از تمامی جهان قطع شد. 
 
شما همان کسانی هستید که پس از انقلاب 1979 در همه حال به پشتیبانی فلسطین ایستادید و شما دوستان ما در خون و مجاهدت و عقیده هستید؛ دستان شما را می فشاریم و به وجود ملت ایران افتخار می کنیم، ملتی که محاصره خویش را با ایستادگی و مقاومت شکست و پیروزمندانه از آن بیرون آمد. شما قوت و امید تمام مستضعفین از شرق و غرب هستید و از این رو ایستادگی شما را تحسین می کنیم و ان شا الله تمامی جنگ ها و درگیری های مذهبی و تعصبی منطقه که توسط استعمار ایجاد شده روزی پایان خواهد یافت.
 
ما وظیفه خود می دانیم که برای ملت فلسطین دروغ های رسانه های غربی را آشکار بگوییم و ان شا الله فلسطین و ایران دوشادوش یکدیگر ایستادگی خواهند کرد.
 
امید داریم که در جنگ پیشرو متحد و یکپارچه و بدون هیچ اختلافی در کنار هم در برابر دشمن بایستیم و ان شا الله پیروزی نصیب همه ما خواهد شد.
 
از آیت الله خامنه ای متشکریم؛ به او افتخار می کنیم و به اینکه خود را نزدیک به ملت ایران می دانیم افتخار می کنیم.

 
https://taghribnews.com/vdcg7x9x3ak9ut4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی