تاریخ انتشار۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : 198551
//خبرهايی از عراق//

هشدار العبادی درباره توطئه ضدعراق/ فلوجه درمحاصره کامل است

نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با هشدار درباره وجود توطئه های بزرگ علیه عراق بر ضرورت حفظ روحیه جنگاوری و رزمندگی نیروهای عراقی تاکید کرد.
هشدار العبادی درباره توطئه ضدعراق/ فلوجه درمحاصره کامل است

به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، حیدر العبادی شامگاه سه شنبه درمراسم افطاری جمعی از فرماندهان نظامی، ضمن صادرکردن دستوراتی درخصوص مبارزه با عناصر تروریستی بر ضرورت حفظ روحیه جنگاوری و رزمندگی در بین نیروهای عراقی تاکید کرد.
 
العبادی همچنین خطاب به فرماندهان عراقی گفت توطئه های بزرگی ضد عراق هست، اما شما با فداکاری و جانفشانی خود این توطئه ها را خنثی و جهان را وادارکردید که درجنگ با تروریست درکنار عراق بایستد. هیچ نیروی بیگانه در خاک عراق درحال جنگ نیست و فقط نیروهای قهرمان عراقی درحال نبرد با تروریستها هستند.
 
وی به فرماندهان نظامی عراق گفت: شم در راه سرزمین و مردم کشور خود فداکاری کردید. عراق پیروز خواهد شد زیرا قهرمانانی دارد که درحال نبرد با تروریستها هستند و پیروز خواهند شد.
 
محاصره کامل شهر فلوجه

 
گزارشها از عراق هم حاکیست مسیرهای پشتیبانی داعش از شهر الخالدیه به شهر فلوجه مسدود شده، و فلوجه هم اکنون تحت محاصره کامل نیروهای عراقی است.
 
"یحیی محمدی" از فرماندهان بسیج مردمی در استان الانبار عراق گفت: بسیج مردمی توانست پل "العبره" رودخانه الفرات را به کنترل خود دراورد و  پل العبره شهرهای الخالدیه و الصقلاویه استان الانبار را بهم مرتبط می کند.
 
محمدی افزود: بسیج مردمی مسیرهای الخالدیه به فلوجه را که داعش از آن برای پشتیبانی نیروهایش در فلوجه استفاده می کرد، مسدود کرده است .
 
محمدی با اشاره به فرار تروریستهای داعش از شهر الصقلاویه به شهر فلوجه گفت نیروهای ارتش و بسیج مردمی هم اکنون فلوجه را از همه سمت محاصره و مسیرهای خالدیه به فلوجه را مسدود کرده اند.
 
سعد معن سخنگوی وزارت کشور عراق نیز اعلام کرد که نیروهای ارتش تدابیر لازم را برای جلوگیری از فرار تروریست ها از شهر فلوجه و شناسایی آنها در میان آوارگان این شهر اتخاذ کرده اند .
 
 
https://taghribnews.com/vdcgn79qqak9yn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی