تاریخ انتشار۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : 165557

تأکید فعالان آمریکایی بر لزوم تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی

فعالان آمریکایی بر لزوم تحریم کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی و گسترش جنبش ضدآپارتایدی تاکید کردند.
تأکید فعالان آمریکایی بر لزوم تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شبکه پرس تی وی طی گزارشی اعلام کرد: روز چهارشنبه فعالان آمریکایی در کلیسای سن پیترز در شهر نیویورک نشستی درباره غزه برگزار کردند، شرکت کنندگان در این نشست درباره راههای اعلام حمایت از مردم غزه بحث و تبادل نظر کردند و اینکه جنبش اعتراضی آنها علیه جنایتهای اسرائیل باید به چه صورت باشد. 

ایمانی هِنری از فعالان موسسه موسوم به مرکز اقدام بین المللی در این خصوص گفت: تظاهرات اخیر در آمریکا علیه اسرائیل، از نظر تاریخی کم سابقه است. چنین تظاهراتی در بیست سال اخیر در آمریکا سابقه نداشته است. زمان آن فرارسیده است که این تظاهرات گسترش پیدا کند. ما باید این اعتراضها را گسترش بدهیم.

مرکز اقدام بین المللی این نشست را برگزار کرد. رمزی کلارک دادستان کل سابق آمریکا این سازمان را تشکیل داده است. هدف از این گروه، آزاد کردن همه مردم جهان است. 

کریس هجیز سردبیر سابق روزنامه نیویورک تایمز در خبرهای مربوط به خاورمیانه که در این نشست حضور داشت در این خصوص گفت: تاکتیک اصلی در مقابله با اسرائیل ، باید تحریم اقتصادی اسرائیل باشد. باید جنبشهای عظیم مردمی تشکیل شود تا اسرائیل تحریم شود یعنی همان کاری که علیه رژیم حاکم بر آفریقای جنوبی انجام شد. این جنبش باید تاکید کند که محاصره غزه برداشته شود. باید به کیفیت ضعیف گزارشهای رسانه های آمریکا درباره وضع غزه نیز توجه کرد. مردم آمریکا مطالبی را از طریق رسانه های خود می شوند که همسو با تبلیغات اسرائیلی است. 

فعالان آمریکایی می خواهند نهم اوت درمقابل مقر سازمان ملل متحد در نیویورک، تظاهرات گسترده ای برای اعلام حمایت از مردم فلسطین برپاکنند. 

قرار است فعالان حقوق فلسطینی ها از سراسر آمریکا در این تظاهرات شرکت کنند.
https://taghribnews.com/vdcgnn9quak93n4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی