تاریخ انتشار۲۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 275951

بازپس گیری 40 میدان نفتی سوریه از داعش/بازگشت صدها سوری به خانه هایشان در اطراف حماه

نیروهای سوری از آغاز حملات نظامی خود علیه تروریست‌ها در شهر رقه توانسته‌اند، کنترل بیش از 40 میدان نفتی را به دست بگیرند.
بازپس گیری 40 میدان نفتی سوریه از داعش/بازگشت صدها سوری به خانه هایشان در اطراف حماه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،"علی ابراهیم" مسؤول بخش تولید نفت استان رقه عنوان کرد: نیروهای سوری در جریان عملیات خود در شهر رقه توانسته‌اند، بیش از 40 میدان نفتی در منطقه بیابانی این استان را به دست بگیرند.

وی در ادامه افزود: از آغاز ماه ژوئیه نیروهای سوری کنترل این میدان‌های نفتی را به دست آوردند که توسط نیروهای مسلح تروریست در حال حاضر همه تخریب شده‌اند، چرا که آن‌ها در زمان عقب نشینی تعداد زیادی از سکوهای نفتی را منفجر کردند.

ابراهیم تأکید کرد:‌ نیروهای سوری از آغاز حملات خود در ماه ژوئیه نیروهای تروریست را از مناطق نفتی استان رقه عقب رانده و کنترل میدان‌های دایالی، الرمیلان، دبیسان و وحب در دست این نیروها است.

خبر دیگر اینکه، اهالی حومه شمالی شهر حماه در سوریه بازگشت به خانه های خود را بعد از پاکسازی روستاها از مواد منفجره کارگذشته شده از سوی تروریست ها، آغاز کردند.

عناصر تروریست پیش از فرار از روستاهای شمالی شهر حماه زیر ضربات ارتش سوریه در اوایل ماه آوریل گذشته، اقدام به بمب گذاری آنها کرده بودند که واحد مهندسی ارتش سوریه این مواد منفجره و مین ها را پاکسازی کرد.

صدها خانواده سوری به خانه های خود در روستاها و شهرک های صوران، طيبة الإمام، معردس، كوكب و معان بازگشتند.

استاندار حماه گفت: تیم های فنی به طور 24 ساعته برای اصلاح و تعمیر شبکه های آب و برق و تلفن و فاضلاب که توسط تروریست ها آسیب دیده اند، تلاش می کنند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcgnn9xqak9uy4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی