تاریخ انتشار۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 257159

داعشی ها با انتشار مجله جدید در پی جبران شکست هایشان هستند

شکست‎های پی در پی تروریست‎ها و تغییر مجله از دابق به رومیه نشان دهنده ضعف داعش است.
داعشی ها با انتشار مجله جدید در پی جبران شکست هایشان هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مرکز رصد فتواهای تکفیری و افراطی وابسته به دارالافتای مصر، امروز طی پیامی به صدور پنجمین شماره مجله جریان تروریستی داعش تحت عنوان «رومیه» واکنش نشان داد و خاطرنشان ساخت: تروریست‎ها با صدور این مجله در پی بهبود روحیه اعضای خود و جبران شکست‎هایشان در کشورهای منطقه هستند.

در این پیام آمده است: مجله قدیمی داعش که با عنوان "دابق" منتشر می‌شد، انتقاد همه را درپی داشت به طوری که مجبور به تعطیلی آن شدند اما اکنون با نام دیگر و با همان محتوای گذشته در حال چاپ است.

مرکز رصد فتواهای تکفیری تصریح کرد: شکست‎های پی در پی تروریست‎ها و تغییر مجله از دابق به رومیه نشان دهنده ضعف داعش است؛ این مرکز تأکید کرد: داعش به هیچ یک از اصول دینی و مذهبی پایبند نیست و روایات و آیات قرآن کریم را به غلط تفسیر و تبیین می کند.

در این پیام نوشته شده است: داعش از مسائل دینی در راستای اهداف شوم خود بهره می‎برد و این مسأله به ضد دینمداران و به طور کل بشریت است.

مرکز رصد فتواهای تکفیری اظهار داشت: اعضای جریان‎های تروریستی با صدور چنین مجله‎هایی و نقل مسائل احساسی و عاطفی، در پی جذب نیرو از کشورهای غربی هستند.
https://taghribnews.com/vdcgnu9xyak9nq4.rpra.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی