تاریخ انتشار۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : 180154
امام جمعه اهل سنت باغلق(رازو جرگلان):

وحدت اسلامی باعث گسترش اسلام در برابر کفر می گردد

امام جمعه اهل سنت باغلق از توابع شهرستان راز و جرگلان گفت: وحدت اسلامی است باعث اشاعه اسلام در برابر کفر می گردد و باید مسلمانان همواره از تفرقه و اختلاق پرهیز کنند.
وحدت اسلامی باعث گسترش اسلام در برابر کفر می گردد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،" حاج غفورآخوند يزداني" امام جمعه اهل سنت باغلق از توابع شهرستان راز و جرگلان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اظهارداشت:دشمنان از ايجاد همبستگي شيعه و سني در هراسند و سعي دارند تا با ايجاد اختلافات اعتقادي بين اين دو مذهب اختلاف و دودستگي ايجاد کنند، لذا ما مسلمانان شيعه و سني نبايد به آنان اجازه دخالت دهيم و با حفظ اتحاد ميان خود مشت محکمي بر دهان دشمنان بزنيم. 

آخوند يزداني تصريح کرد: مهمترين هدف دشمنان اسلام ايجاد تفرقه هر چه بیش‌تر، بین مسلمانان جهان است بنابراین وحدت و همدلی یكی از ضروریات اجتناب‌ناپذیر و از اهم واجبات دنیای اسلام است. 

وي بيان داشت: ما مسلمانان مشترکات فراواني داريم که قرآن کريم از جمله آن است و هيچ کس نمي تواند استنادهاي قرآن را رد کند و از آنجايي که قرآن براي اعمال شايسته پاداش در نظر گرفته است بايد بر طبق خواسته هاي قرآن عمل کنيم تا از اين پاداش بي بهره نشويم. 

خطيب جمعه اهل سنت باغلق افزود:حضرت محمد (ص) به عنوان بزرگ مرد تاريخ اسلام همواره از آغاز اسلام تاکنون الگو و اسوه مناسبي براي بشر محسوب مي شود که با الگو گيري از اخلاق و رفتار آن حضرت مي توان به بالاترين درجات مادي و معنوي رسيد. 

آخوند يزداني خاطرنشان کرد:عمل کردن به دستورات قرآن و احادیث پیامبر اکرم(ص) و رهنمود های مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه وحدت مهترین و بارزترین راهکار های گسترش وحدت در جوامع اسلامی است. 
https://taghribnews.com/vdcgnz9qtak97q4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی