تاریخ انتشار۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : 265718

آغاز موج جدید سرکوب رهبران اسرای فلسطینی در زندان های اسرائیلی/جهاد اسلامی خواهان حمایت امت عربی و اسلامی از اعتصاب غذای اسرا

مدیریت زندان های صهیونیستی 6 نفر از رهبران اسرای فلسطینی اعتصاب کننده غذا را از زندان "هداریم" به زندان "جلمه" انتقال داد.
آغاز موج جدید سرکوب رهبران اسرای فلسطینی در زندان های اسرائیلی/جهاد اسلامی خواهان حمایت امت عربی و اسلامی از اعتصاب غذای اسرا
به گزارش خبرگزاری تقری(تنا)، مدیریت زندان های اسرائیلی پس از انتقال این رهبران، آنها را در سلول های انفرادی حبس کرد.

1300 اسیر فلسطینی از دیروز که مصادف با روز اسیر فلسطینی بود، دست به اعتصاب غذا زده اند؛ این اقدام با هدف متوقف کردن بازداشت موقت و پایان بخشیدن به سیاست حبس انفرادی و بهبود وضعیت اسرا در داخل زندان های اسرائیلی صورت می گیرد.

خبر دیگر اینکه، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی بر ضرورت تشریک مساعی برای حمایت از اسرای فلسطینی در جریان اعتصاب غذایشان تأکید کرد.

دکتر "محمد هندی" در تجمعی که گروه های فلسطینی آن را در مقابل دفتر نمایندگی صلیب سرخ در غزه ترتیب داده بودند، تصریح کرد که باید گروه ها و جریان ها و احزاب فلسطینی وحدت رویه داشته باشند و رسوا سازی رژیم صهیونیستی و پرده برداشتن از ماهیت پلید این رژیم را وجهه همت خود قرار دهند.

وی خاطرنشان ساخت که باید تمامی امت های عربی و اسلامی از نبرد کنونی اسرای فلسطینی (اعتصاب غذا) حمایت به عمل آورند.

وی ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت آزادی "لینا جربونی" بانوی مبارز فلسطینی از زندان صهیونیستی پس از 15 سال اسارت در زندان های اسرائیلی، افزود که جربونی الگوی پایداری و سرافرازی به شمار می رود. 
 
 
https://taghribnews.com/vdcgqn9x7ak93u4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی