تاریخ انتشار۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : 265817

رژیم صهیونیستی طرح ساخت 212 واحد مسکونی جدید در قدس را تصویب کرد/نماینده پارلمان فلسطین به 4 ماه حبس موقت محکوم شد

کمیته نقشه کشی و ساخت و ساز رژیم صهیونیستی، صبح امروز طرح ساخت 212 واحد مسکونی جدید در شهرک های زئیو و رامات شلومو در شرق و جنوب قدس اشغالی را به تصویب رساند.
رژیم صهیونیستی طرح ساخت 212 واحد مسکونی جدید در قدس را تصویب کرد/نماینده پارلمان فلسطین به 4 ماه حبس موقت محکوم شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، این طرح بخشی از پروژه شهرک سازی بزرگ رژیم صهیونیستی است که پس از ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید آغاز شده است.
 
این در حالی است که کابینه دولت رژیم صهیونیستی اواخر ماه مارس گذشته با ساخت یک شهرک صهیونیست نشین جدید برای یهودیان به جای شهرک تخلیه شده عمونا در شمال شرق رام الله موافقت کرد و در همین راستا صدها دونم از اراضی فلسطینیان در رام الله را برای ساخت این شهرک جدید مصادره کرد.
 
شورای امنیت سازمان ملل در 23 دسامبر سال گذشته پیش نویس قطعنامه 2334 را با رای موافق اکثریت آرا به تصویب رساند که به موجب آن هرگونه شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین محکوم و بر توقف فوری آن تأکید شد.
 
این قطعنامه بر غیر قانونی بودن شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین و اینکه این مساله می تواند راه حل تشکیل دو کشور و عملیات صلح را به نابودی بکشاند، تأکید دارد.
 
البته تاکنون رژیم صهیونیستی به این قطعنامه پایبند نبوده است و با به قدرت رسیدن دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا در واقع چراغ سبز به این رژیم برای ادامه شهرک سازی در قدس و کرانه باختری نشان داده شد.
 
خبر دیگر اینکه، رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه "احمد عطون" نماینده تبعید شده قدس به کرانه باختری را به 4 ماه حبس موقت محکوم کرد.
 
رژیم صهیونیستی 12 ماه جاری عطون را در منزلش در رام الله به اسارت گرفت؛  عطون نماینده پارلمان فلسطین از استان قدس است که از 7 سال پیش از این شهر تبعید شده است.
 
وی همچنین حدود 10 سال در زندان های رژیم صهیونیستی اسیر بوده و بارها به حبس موقت محکوم شده است.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcgqn9xuak9374.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی