تاریخ انتشار۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : 285112
مفتی بیت‌المقدس:

رژیم صهیونیستی هیچ حقی در مسجد الاقصی ندارد

مفتی بیت المقدس در سخنانی به مناسبت آغاز سال جدید قمری تأکید کرد که رژیم صهیونیستی هیچ حقی در مسجد الاقصی ندارد.
رژیم صهیونیستی هیچ حقی در مسجد الاقصی ندارد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، «شیخ محمد حسین» مفتی بیت المقدس در سخنرانی خود به مناسبت آغاز سال جدید قمری تاکید کرد: رژیم صهیونیستی هیچ حقی در مسجد الاقصی ندارد.
 
شیخ حسین خطاب به مردم فلسطین تاکید کرد: شما پاسدار مسجد الاقصی هستید، با تمامی محدودیت ها و موانع به این مکان مقدس آمده اید تا به کوری چشمان دشمنان متجاوز و کینه توز که شبانه روز برای وارونه جلوه دادن حقایق تلاش می کنند، این مکان مقدس را آباد سازید.
 
مفتی بیت المقدس در ادامه افزود: صهیونیست ها گمان می کنند با یورش های ظالمانه خود می توانند عزم راسخ شما را سست کنند، اما آنها شکست خورده و درمانده شده اند.
 
مفتی بیت المقدس در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: تنها نگهبان و امنای مسجد الاقصی شما هستید و آنان (صهیونیست ها) ان شاء الله درمانده و شکست خورده خواهند بود.
 
از سوی دیگر، «یوسف ادعیس» وزیر اوقاف فلسطین اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل را محکوم کرد و گفت: این مسجد یک مکان کاملا اسلامی است و هیچ گونه ارتباطی به یهودیان ندارد.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش نسبت به تلاش همه جانبه رژیم صهیونیستی برای سلطه بر مسجد ابراهیمی و شهرک قدیمی هشدار داد.
 
سازمان علمی، آموزشی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) آبان ماه 95 طی جلسه رای‌گیری نهایی، پیش‌نویس قطعنامه‌ای را به تصویب رساند که ضمن نفی هرگونه ارتباط یهودیان با مجموعه مسجدالاقصی، این مکان شریف اسلامی را «مکان مقدس مسلمانان» خواند.
 
در این بیانیه همچنین از کشورهای عربی و اسلامی خواسته شد تا در حمایت از مسجدالاقصی و مردم قدس اشغالی اقدامی سریع و عملی اتخاذ کنند.
 
منابع خبری پیشتر اعلام کردند که بیش از 22 هزار صهیونیست افراطی از آغاز سال جاری میلادی به مسجدالاقصی یورش برده اند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcgqn9xxak97q4.rpra.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی