تاریخ انتشار۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 181315
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

رسانه ها آسیب های هتک حرمت به ارزشها را تبیین کنند

تنا
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، با اشاره به توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به شخصیت پیامبر اکرم (ص) گفت: از رسانه ها انتظار می رود که آسیب های هتک حرمت به ارزشهای اخلاقی و اسلامی را به خوبی تبیین کنند.
رسانه ها آسیب های هتک حرمت به ارزشها را تبیین کنند
آیت الله «محسن اراکی» سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با محکوم کردن مجدد عمل زشت و ناشایست نشریه شارلی ابدو، به تاثیر گذاری رسانه ها و نقش بی بدیل آنها اشاره کرد و اظهار داشت: در این برهه حساس که دشمنان با استفاده از ابزار مختلف،ضمن ایجاد اسلام هراسی، اسلام ستیزی و خشن جلوه دادن چهره مسلمانان، درصدد ضربه زدن به دین مقدس اسلام و مسلمانان هستند، از رسانه ها انتظار داریم نسبت به تبیین آسیب هایی که از این ناحیه به ارزشهای اخلاقی عموم بشر و همچنین به انسجام جوامع بشری به ویژه جامعه اروپایی وارد می شود؛ به درستی عمل کنند.

آیت الله اراکی تصریح کرد: فرانسوی ها باید بدانند که این عمل به ضرر جامعه فرانسه تمام می شود و هیچ نفعی به حال آنها نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ممکن است در نتیجه این عمل، روسا و مسئولان سرمایه دار جیبشان را پرکنند به عنوان مثال مسئول نشریه شارلی ابدو جیبش پر شود اما به چه بهایی؟ به طور یقین بهای اینگونه اعمال و برخورد ناشایست، جامعه فرانسه را در آینده به یک جامعه پرستیز و پر مشکل تبدیل خواهد کرد .
https://taghribnews.com/vdcgqq9qnak97w4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی