تاریخ انتشار۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : 174719
رئیس پارلمان سوریه:

سوریه تن به دیکته های خارجی نخواهد داد

رئیس پارلمان سوریه تاكيد كرد: سوریه هرگز نمی پذیرد که تن به دیکته های خارجی دهد و اجازه دخالت دیگران در امور داخلی خود را نخواهد داد به ویژه که قربانیان زیادی براي حفاظت از حاکمیت و وحدت خود داده است.
سوریه تن به دیکته های خارجی نخواهد داد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "محمد جهاد اللحام" با بيان اين كه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا علیه تروریسم، ائتلافی رسانه‌ای بیش نیست، اظهار داشت: دمشق با هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی خود مخالف است.

اللحام ضمن تاکید بر ضرورت اجرای قطعنامه های شماره ۲۱۷۰ و۲۱۷۸ شورای امنیت برای خشکاندن منابع تروریست افزود: ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا علیه تروریسم، ائتلافی رسانه‌ای بیش نیست به ویژه که روسیه و چین از این ائتلاف مستثنی شده اند؛ همچنین سوریه‌ای که از چهار سال قبل در معرض تروریسم قرار دارد، جایی در این معادلات ندارد.

وي افزود: سوریه گام‌های مهمی در زمینه دموکراسی و قانون اساسی برداشته است و گوی سبقت را در زمینه دموکراسی از کشورهای منطقه ربوده است. انتخابات در سوریه در واقع واکنشی به توطئه ها علیه سوریه بود به ویژه که برخی کشورهای منطقه قانون اساسی که انتخابات در آن گنجانده شده باشد ندارند.
https://taghribnews.com/vdcgqt9qyak9uu4.rpra.html
مرجع : سانا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی