تاریخ انتشار۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 260010
یان کوبیچ:

نتایج جنگ عراق علیه تروریسم بسیار درخشان است

فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق گفت: آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل نتایج جنگ علیه تروریسم در عراق را بسیار درخشان می داند و امیدوار است این جنگ منجر به آزادسازی تمامی سرزمین های اشغالی عراق شود.
نتایج جنگ عراق علیه تروریسم بسیار درخشان است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، کوبیچ در دیدار با "ابراهیم جعفری" وزیر خارجه عراق در بغداد ضمن اعلام این مطلب بر ادامه حمایت سازمان ملل از عراق در نبرد علیه گروه تروریستی داعش، تأکید کرد.

وی افزود: جنگ علیه تروریست های داعش، نیازمند افزایش حمایت کشورهای جهان از عراق است؛ عراق در زمینه مبارزه با تروریسم و حمایت از جان غیرنظامیان و پیشبرد بخش اقتصاد و تحقق بخشیدن به رشد و توسعه در مسیر صحیح گام بر می دارد.

یان کوبیچ اظهار داشت: سازمان ملل در قبال عراق تعهدات سیاسی و انسانی دارد و در کنار دولت عراق در جهت تأمین کمک ها در تمامی زمینه ها گام برمی دارد.

در دیدار یاد شده روند فرآیند سیاسی و تحولات نظامی نبرد علیه داعش و حمایت های سازمان ملل از عراق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

الجعفری نیز به نوبه خود از تلاش های سازمان ملل در حمایت از عراق و فراهم آوردن کمک های بشردوستانه به خانواده های پناهجو تشکر و قدردانی کرد و از سازمان ملل و نهادهای بشردوست و کشورهای دوست خواست تا در حمایت از عراق تلاش بیشتری به عمل آورند و کمک های گوناگونی به ملت عراق ارائه دهند و در بازسازی تاسیسات زیربنایی مناطق آزاد شده کمک کنند.

وزیر خارجه عراق تأکید کرد: عراقی ها در آزادسازی بخش شرقی شهر موصل به پیروزی های بزرگی دست یافتند و به نبرد خود تا آزادسازی تمامی سرزمین های اشغالی ادامه خواهند داد.
 
https://taghribnews.com/vdcgqz9xzak93z4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی