تاریخ انتشار۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : 156340
طی بیانیه ای:

علما و روحانیون اهل سنت و تشیع کردستان قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران را محکوم کردند

علما و روحانیون اهل سنت و اهل تشیع کردستان طی بیانیه ای؛ قطعنامه اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران و ارزش های دینی و اعتقادی مردم ایران را محکوم کردند.
علما و روحانیون اهل سنت و  تشیع کردستان قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران را محکوم کردند
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج در این بیانیه علما و روحانیون استان کردستان ضمن محکوم نمودن قطعنامه سراسر کذب و مغایر با تمام ارزش های انسانی و اسلامی پارلمان اروپا، از مسوولان دیپلماسی کشور و مراجع ذیصلاح خواستند این حرکت مداخله جویانه و قبیح پارلمان اروپا را بی پاسخ نگذارند.

علما و روحانیون کردستان در این بیانیه اظهار داشته اند: پارلمان اروپا در اقدامی سخیف، با صدور قطعنامه ای ننگین در محکومیت وضعیت حقوق بشر در ایران، چهره ای آکنده و مملو از نفاق و تزویر خود را به جهانیان نشان داد.

در ادامه متن این بیانیه آمده است: این پارلمان در حالی دست به این اقدام شنیع می زند که در کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر اروپایی، مسلمانان از حقوق اولیه خود محرومند و در بسیاری از موارد رعایت حجاب اسلامی مانع از ادامه تحصیل دختران مسلمان شده و نگاه فاشیستی و نژادپرستانه موجب رنج و آزار و اذیت آنان شده است.

این بیانیه می افزاید: بدیهی است این اقدام ناشایست، نشأت گرفته از فشار بنگاه های اقتصادی و امنیتی صهیونیزم بین الملل بوده و برگه سیاه دیگری به کارنامه شرم آور آنان افزوده و موجب بی اعتمادی هر چه بیشتر ملت بزرگ و نظام مقتدر اسلامی مان به دول غربی گردیده و سئوالات فراوانی در اذهان بشریت در خصوص تضادهای رفتاری مدافعان دروغین حقوق بشر پدید آورده است.

علما و روحانیون کردستان در ادامه بیانیه خود آورده اند: جای هیچ شکی نیست که ادعاهای کذب و پیشنهادهای خجالت آوری که در این قطعنامه گنجانده شده است، هیچ خللی در اراده ملت همیشه سربلند ایران اسلامی در پایبندی به اصول انسان ساز اسلام عزیز و قوانین مترقی و مبتنی بر آرمان های دینی و بشری ایران اسلامی بوجود نخواهد آورد و شرمساری اینگونه قطعنامه ها، برای همیشه بر چهره منافقان غربی نقش خواهد بست.

در ادامه متن این بیانیه آمده است: علمای کردستان ضمن محکوم نمودن این قطعنامه سراسر کذب و مغایر با تمام ارزش های انسانی و اسلامی، از مسئولان دیپلماسی کشور و مراجع ذیصلاح می خواهند این حرکت مداخله جویانه و قبیح پارلمان اتحادیه اروپا را بی پاسخ نگذاشته و ضمن دعوت افکار عمومی جهان برای نظارت بر جنایات و حمایت های دول غربی از وضعیت زندان گوانتانامو، کشتار مسلمانان در آفریقای مرکزی، میانمار ، بحرین و سوریه ، نسبت به انعکاس هر چه بیشتر واقعیت های جمهوری اسلامی ایران در مجامع جهانی تلاش مضاعف نموده و اهتمام بورزند.

در پایان متن این بیانیه آمده است: ان شاء الله ، بزودی پرچم اسلام عزیز که پرچم صلح و صفا و دوستی مبتنی بر اندیشه های والای آسمانی است در سراسر جهان به اهتزار در آید.
https://taghribnews.com/vdcgt39qzak9nw4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی