تاریخ انتشار۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۶
کد مطلب : 215948
آخرین تحولات یمن/

عبدالملک الحوثی: آمریکا متجاوز واقعی به یمن است/ آمادگی 50 هزار نیروی یمنی برای جنگ با مزدوران عربستان

رهبر جنبش مردمی انصارالله یمن:در واقع آمریکا به یمن تجاوز کرده است و عربستان و امارات اهداف آمریکا و اسراییل را در منطقه پیاده می کنند.
عبدالملک الحوثی: آمریکا متجاوز واقعی به یمن است/ آمادگی 50 هزار نیروی یمنی برای جنگ با مزدوران عربستان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، عبدالملک الحوثی چهارشنبه در سخنرانی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) در جمع هزاران یمنی در صنعا، گفت: ملت بزرگ یمن به رغم فشار ها و تجاوزهای ظالمانه عربستان و هم پیمانانش، همواره به ارزش های اسلامی پایبند بوده است.
 
وی همچنین شرایط بدکنونی امت اسلامی را نتیجه انحراف بسیاری از کسانی دانست که از ارزش های اسلامی دور شده و به صف دشمنان پیوسته اند.
 
الحوثی افزود: جاهلان های امروز، عربستان، آمریکا، امارات و سایرین هستند که نسبت به تجاوزها، جنایت ها و نیز استفاده از سلاح هایی که برای کشتار هزار زن و کودک استفاده می شود، بی تفاوت هستند.
 
وی همچنین با یادآوری اینکه ملت یمن هرگز زیر بار ظلم و زورگویی نخواهند رفت افزود: ما برای حفظ کرامت و سیادت خود در برابر دشمن زورگو ایستادگی می کنیم.
 

خبر ديگر اينکه یک منبع نظامی یمن تأکید کرد؛ 50 هزار نیروی این کشور، آماده حمله به مواضع عربستان و آزاد سازی بزرگترین شهرها در منطقه جیزان و عسیر این کشور در چارچوب مرحله اول گزینه‌های استراتژیک هستند.
 
در حالی که نیروهای مشترک یمنی در پاسخ به تجاوزات عربستان سعودی، با شلیک یک موشک بالستیک دیگر از نوع قاهر، پایگاه نظامی الفیصل واقع در خمیس مشیط در منطقه عسیر در جنوب عربستان را هدف قرار داده اند، یک منبع نظامی یمن تأکید کرد 50 هزار نیروی این کشور، آماده حمله به مواضع عربستانی و آزاد سازی بزرگترین شهرها در منطقه جیزان و عسیر این کشور در چارچوب مرحله اول گزینه های استراتژیک هستند.
 
در همین حال، نیروهای مشترک یمنی به عملیاتشان برای پاسخ به تجاوزات دشمنان در چند جبهه ادامه می دهند. نیروی موشکی یمن، با شلیک یک فروند موشک بالستیک از نوع قاهر 1، پایگاه هوایی الفیصل را در منطقه العسیر هدف قرار داد.
 
در تحولی دیگر، نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی اقدام به ورود به خاک عربستان در منطقه الحرث از توابع استان جیزان کردند و توانستند چند مرکز نظامی را به کنترل خود درآورده و انبارهای سلاح را نابود نمایند.
 
در منطقه الرمضه واقع در جیزان نیز، نیروهای مشترک یمنی، یک انبار سلاح را منهدم کردند و چند دستگاه خودروی نظامی عربستانی را نیز به آتش کشیدند.
 
نیروهای ارتش طی عملیات دیگری محل تجمع مزدوران عربستان در شهر ذباب واقع در استان تعز یمن را هدف قرار دادند که در نتیجه آن، شماری از این مزدوران عربستان به هلاکت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شدند.
 

 
https://taghribnews.com/vdcgtn9x7ak9qy4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی