تاریخ انتشار۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : 275447

حملات هوایی و توپخانه ای ارتش سوریه به مواضع داعش

ارتش سوریه از زمین و هوا مواضع تروریستهای داعش را در حومه دیرالزور، الرقه، حماه و حمص آماج حملات سنگین خود قرار داد که بر اثر این حملات تلفات و خسارات سنگینی به تکفیری ها وارد شد.
حملات هوایی و توپخانه ای ارتش سوریه به مواضع داعش
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،توپخانه ارتش سوریه مواضع و مراکز تجمع تروریستهای داعش را در اطراف البانوراما، الحمیدیه و روستای البغیلیه در حومه غربی دیرالزور هدف قرار داد و تلفات سنگینی به تکفیری ها وارد کرد.

از سوی دیگر نیروی هوایی سوریه حملات گسترده ای به مواضع داعش در اطراف تپه منابع آبی، منطقه البانوراما، الرشدیه و اکنامات انجام داد که بر اثر آن شمار زیادی از تروریستهای داعش کشته و شماری دیگر زخمی شدند؛ در این حملات مقر فرماندهی تکفیری ها در روستای الحصان در حومه غربی دیرالزور منهدم شد.

در حومه جنوبی الرقه نیز جنگنده های ارتش سوریه مواضع تروریستهای داعش را بمباران کردند.

یک منبع نظامی سوری گفت: جنگنده های سوری حملات گسترده ای به تجمعات و مراکز داعش در غرب الفهدی و بیرالرمیلان، تل رجوم و جنوب روستای الزمله در حومه جنوبی الرقه انجام دادند.

این منبع بیان کرد: بر اثر این حملات شمار زیادی از داعشی ها کشته و ادوات زرهی و چندین عرابه توپ و خودروهای مجهز به تسلیحات سنگین تکفیری ها منهدم شد.

در حومه حماه و حمص نیز نیروی هوایی ارتش سوریه مواضع داعشی ها را بمباران کرد؛ یک منبع نظامی اعلام کرد: جنگنده های ارتش سوریه حملات سنگینی به مواضع داعش در شرق اثریا در حومه شرقی حماه انجام دادند که بر اثر آن شمار زیادی از تکفیری ها کشته شدند و ادوات آنها منهدم شد.

در حومه شرقی حمص و نزدیک به استان دیرالزور نیز بر اساس گزارش منابع نظامی سوری شماری از داعشی در حملات هوایی ارتش سوریه به هلاکت رسیدند و برخی دیگر زخمی شدند.

جنگنده های سوری مواضع داعش را در منطقه حمیمه و شرق منطقه الکدیر در شرق حمص بمباران کردند و تلفات و خسارات سنگینی به تکفیری ها وارد کردند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcgtn9xuak9ut4.rpra.html
مرجع : مهر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی