تاریخ انتشار۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : 164549

فریاد مرگ بر اسرائیل کردستانی ها در روز جهانی قدس

مردم متدین و مرزنشین کردستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در راهپیمایی ده‌ها هزار نفری جنایات رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.
فریاد مرگ بر اسرائیل کردستانی ها در روز جهانی قدس
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، خیابان‌ ها و میادین شهرها، بخش‌ ها و دهستان‌ های استان کردستان در روز جهانی قدس پذیرای روزداران و مسلمانان کرد ایرانی بود که بار دیگر در راستای منویات معمار کبیر انقلاب و برای دفاع از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین به راهپیمایی ضد استکباری و ضد صهیونیستی پرداختند. 
مسیر اصلی راهپیمایی در شهر سنندج به عنوان بزرگترین شهر اهل سنت نشین ایران اسلامی از میدان آزای این شهر تا میدان انقلاب و جلوی مسجد جامع دارالاحسان مملو از زنان و مردان، کودکان و نوجوانانی بود که با عشق و علاقه وافر به آموزه های اسلامی و آرمان‌های والای مردم مسلمان فلسطین پا به این عرصه دشمن شکن گذاشته بودند.

طنین‌انداز شدن ندای " مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس" و شعارهای اسلامی و دینی به زبان ‌های فارسی، کردی و عربی از سوی راهپیمایان اهل سنت و اهل تشیع سنندجی در کنار حمل تصاویر شهدای غزه و مظلومیت‌های مردم بی‌دفاع فلسطین از جمله حرکات خودجوش و ابراز احساسات قلبی روزه‌داران کردستانی برای حمایت از آرمان‌های مردم فلسطین بود که تحسین و حیرت نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی حاضر در این راهپیمایی ضد صهیونیستی را به دنبال داشت. 
همراهی گسترده نخبگان، بازاریان، دانش‌آموزان و دانشجویان، کارکنان ادارات دولتی و کارخانجات کردستان به همراه مشارکت گسترده علما و روحانیون، اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اصحاب فرهنگ و هنر و ادبای کردستانی و دیگر اقشار مردم سلحشور و مرزدار کردستان در این روز بزرگ همگی زمینه‌ساز خلق حماسه‌ای دیگر در سرزمین مجاهدت‌های خاموش بود.

حجت ‌الاسلام رمضانعلی رفیعی‌نیا سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس مردم سنندج جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه را نمونه بارز جنایت علیه بشریت و نسل کشی عنوان کرد و سکوت مجامع بین‌ المللی در قبال این جنایات را ناشی از ذات ضد اسلامی آن مجامع دانست.

وی افزود: اسراییل یک غده سرطانی در منطقه بوده و روزی از بین خواهد رفت و تلاش ‌های کشورهای غربی و حامیان عرب فاسد این رژیم جعلی هیچ توانی در برابر اراده مردم مسلمان فلسطین و موج اسلام خواهی در جهان ندارند. 
حجت ‌الاسلام رفیعی‌ نیا با انتقاد از سکوت سران کشورهای عربی و اسلامی منطقه در برابر این جنایات اظهار داشت: این کشورها نام اسلام و حمایت از مظلومان را با خود یدک می‌کشند اما در برابر جنایاتی که در غزه علیه مسلمانان صورت می‌گیرد سکوت کرده‌ اند و با این سکوت خود راه را برای جنایات بیشتر صهیونیست‌ ها هموار کرده اند.

وی افزود: به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران و در راستای منویات امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری هم‌ اکنون ملت فلسطین حامی به نام مردم مسلمان ایران دارد که با تمام وجود از آنان حمایت خواهند کرد و تا آزادی قدس شریف از پای نخواهند نشست.

وی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را اعلام انزجار از صهیونیسم جهانی و حمایت از ملت فلسطین عنوان کرد و اطمینان داد این حمایت‌ها زمینه نابودی اسرائیل را فراهم خواهد آورد. 
در پایان این مراسم نیز نمادها و پرچم‌ های آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد و بیانیه پایانی این راهپیمایی قرائت شد.

گزارش از  خبات ساعدی
https://taghribnews.com/vdcgtt9qyak93n4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی